Öneri geri tuşu sorunu

    Konu Sahibi
geri tuşu sorunu
arkadaşlar lumia 620 telefonumda internette olsun menü uygulama geçişlerinde olsun geri tuşu işlemiyor Bi 10 sniye bazen hiç işlemiyor örneğin internette dolaşırken bir önceki sayfayı açmak için geri tuşuna basıyorum ama nafile devamlı basmama rağmen geri gitmiyor bu sorunu yasayan başka birileri varmı çözümü nedir
 

CANGO97

Üye
bi fabrika ayarlarına dön
 
Sorun galiba donanımsal,eğer öyleyse servisten başka çare yok gibi.
 
telefonu sıfırlamayı deneyin önce, eğer sorun donanımsal ise ki bence öyle garantiye gönderin. Bu arada bu sorunun internette gezerken problem olmaması için uc browser kullanın
 

beats

Üye
hiç uğraşma servise yolla kapasitif tuşlar değişir
 

afwerker

Üye
Menüde felan işlemiyorsa Garantiye götürmeni tafsiye ederim kardeşim
 
İnternette bütün sitelerde yapıyor mu? Şuan bizim sitede geçici bir sıkıntı var zaten. Başka yerde olmuyorsa dert etme.
 
benimde sadece bu sitede geri tuşu çalışmıyor
 

nix

Üye
maxicep te de yenile tuşuna basıp yenilemeden hemen geri tuşuna basarsan kullanabilirsin daha önce de olmuştu
 
aynı sorun bende de var bugün yapmaya başladı l820
 
vay be bu sorunun bile sayfası olmuş bende sadece. Bu sitede çalışmıyor geri tuşu diğer bütün sitelerde olsun uygulamalarda olsun çalışıyor allahtan
 
Arkadaşlar sıkıntı Google reklamlarının yüklenmesinden kaynaklanıyor, yani geçici bir sıkıntı.
 
    Konu Sahibi
her sitede yapıyor ve çok sinir bozucu sayfanın yüklenmesini bekliyorum yükleniyor öyle deniyorum olmuyor sayfa yüklenmeden deniuorum yine aynı sanırım garantiye vericem tşkler arkadaslar
 

4MaGuS

Üye
daha önceden böyle bir konu açılmıştı ancak şöyle bir şey sadece maxicepte oluyorsa sorun tek sizde degil rahat olun aldırmayın düzeltilmesi gerekiyor onun dışında sistemde de oluyorsa geri tuşuna tam ortasına bastıgınıza dikkat edin yapabilecek çok fazla bir şey yok zaten
 

tgoksen1

Üye
benım sadece maxicepde yapıyor demek sorun sıteden
 
maxicep de yaşadığım geri tuşu sorunu an itibari ile çözülmüş durumda. Google reklamları gozukunce sorun da gitti
 
    Konu Sahibi
Sadece maxicepte olmuyor ki
 

aliry52

Üye
benımde sorunum kapasitif tusların parmak ucuyla calışmıyor ancak parmagın içini algılıyor herkeste boylemi acaba