Gereksizler

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Gereksizler
şimdi ben bu konuyu neden açtım? niçin açtım?
nasıl açtım? bunu izaha gerek yok gördünüz,
yazdım açtım! ama, açmamışda olabilirim.
Açmışsam açmışımdır, açmamışsam açmamışımdır. görünen konu... uzakta değildir
. Konuyu açtıkta sonradan açmadık mı dedik? bunlar bi takım uydurma laflardır...
sahi ya ben bu konuyu neden açtım? kim açtırdı lan bu konuyu?! :
 

Enes

Üye
[video=youtube;qy5mU88Igzk]http://www.youtube.com/watch?v=qy5mU88Igzk[/video]

füzeyi yolladım kolla kendi
 

ismail

Üye
bu nerde geçiyo trt3teki şike sikeçiydi dimi?