gereksizler bitmiş

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
gereksizler bitmiş
bence eski tadımız yok abilerim kardeşlerim
 
Tepkiler: codblackops2, TeknoÖmer ve x-scarface

CABBAR

Üye
+ 0.9
 
Tepkiler: codblackops2, -Akıncı ve x-scarface

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
niye +1 değil
 
Tepkiler: codblackops2 ve x-scarface

Haluk.

Üye
Yeni uye almadiginizdandir
 
Tepkiler: codblackops2

MrExpert

Üye
Gerçek manada gereksiz konu açan çok gereksiz yeni üyeler var.
 
Tepkiler: .caner., codblackops2 ve -Akıncı

Kerim.

Üye
sorma be Mücahit.artık giresim gelmiyor burlara.Battal'ın dediği gibi:Gerçek manada gereksiz konu açan çok gereksiz yeni üyeler var.
 
Tepkiler: codblackops2 ve -Akıncı

Joker

Emekli Yönetici
 
Tepkiler: codblackops2 ve -Akıncı