gereksiz.

    Konu Sahibi
gereksiz.
gereksiz.
 
Son düzenleme:
Tepkiler: galata-05, jejep, kol@j ve 3 diğerleri

bybilal

Üye
ilginçç teşekkürler
 

M3L!H

Üye
Denemicm ama teşekkürler
 
    Konu Sahibi
Ve şuanda paket bitmesine rağmen hala kulllanıyorum 1 gb daha kullandım hala tl gitmedi. şok oldum ve turkcelle teşekkür ettim içimden.

--------------- Ekleme ---------------

Ben New PC Studio(samsung) ile bağlandım gerçekten gitmedi şuanda hala giriyorum -0.19 mb kalmış gösteriyor.
 

isqq

Üye
sen kntr yukle o teker teker dusucek senden
 
arkadaşlar benzeri bendede oldu kontor gitmedi die sevinmiştim sonra 120 kontor birden düştü çok fena koymuştu o zaman hiç tavsiye etmem
 
evet o tl leri senden alacaklardır kesin
 

Pckopat*

Üye
bulduğun ii bişi ama kontör düşerse o da acı oolur dimi!!!
 

farukk57

Üye
bende 500 mb pakat aldım kullandım bitti -23 gb düstü bedavadan ama o hatta daha tl yuklamedim çope attım
 
turkcell sorunu halletmıss gidiyoo ) benim de -0.68 gösteriyodu amaa düşüyoo )
 

Barbo2

Üye
merak etme sen keyfini çıkarıyon ama türkcelde senden çıkaracak keyfini demedi deme sonra 1gb normal tarife üzerinden değil paket aşımı olarak kesilecek yandın sen
 

ॐOsMaN

Üye
Eee denedim yok böyle birşey yani bende olmadı. Benden 1 tl aldı Allah'tan uzun süre durmadım.
 

siliman

Üye
böyle şeylerde turkcell alıyo sonradan kontörleri yapmayın
 

aagkn

Üye
turkcell böyle şeyleri sever hep son gülen kendisidir çünkü
 

fatih982

Üye
ewet en son gülen hep türkcell olur
 
Abiler onlar birikiyor ve bir anda tüm hattınızda olan tl gidiyor.denemeyin.eğer hattınız -5.99 sınırına gelmişse gitmez ama daha sonra yüklediğinizde giderse bilmiyorum artık.
 

emre2323

Üye
turkcell siiizi oltaya getirmiş siz hala seviniyorsunuz
 
bu okuduklarımdan çıkartığım uyanık olma senden uyanıklarıda vardır yada ben en büyüğüm deme senden büyük allah vardır