Artık mesajlarımı nasıl yazsam acaba? qwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç
Artık mesajlarımı nasıl yazsam acaba? qwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç
Artık mesajlarımı nasıl yazsam acaba? qwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç
Artık mesajlarımı nasıl yazsam acaba? qwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç
Artık mesajlarımı nasıl yazsam acaba? qwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç
Artık mesajlarımı nasıl yazsam acaba? qwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç
Artık mesajlarımı nasıl yazsam acaba? qwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç
Artık mesajlarımı nasıl yazsam acaba? qwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç
Artık mesajlarımı nasıl yazsam acaba? qwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç
Artık mesajlarımı nasıl yazsam acaba? qwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç
Artık mesajlarımı nasıl yazsam acaba? qwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç
Tahoma, 6, #0080ff, Bold, Ortalanmış
Artık mesajlarımı nasıl yazsam acaba? qwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç
Bold, 6, Sola Hizalı, Couier New, #ff0080
[ CENTER ][ B ][ FONT=Tahoma ][ SIZE=6 ][ COLOR = #0080ff ]Artık mesajlarımı nasıl yazsam acaba? qwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç[ / COLOR][ /S IZE][ / FONT][ / B][/ CENTER]
[ B ][ FONT =Courier New ][ SIZE=6 ][ COLOR=#ff0080 ]Artık mesajlarımı nasıl yazsam acaba? qwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç[ / COLOR][ / SIZE][ / FONT][ / B]