General mobile tablete arayüz ekleme..Yardım!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mks740

Üye
    Konu Sahibi
General mobile tablete arayüz ekleme..Yardım!!!
Arkadaşlar MEBin verdiği tabletlerden var bende. Ben bununla internete girmeyi başardım. Ama arayüz, uygulama, oyun vb. şeyleri yükleyeceğimi bilmiyorum. Özellikle arayüz ve oyun. Lütfen yardım edin...(Ayrıca Android 2.3.4)
 

aleranol

Üye
Sakami yapıyorsun? Onlar ders için oyun için değil.
 

mks740

Üye
    Konu Sahibi
Sakami yapıyorsun? Onlar ders için oyun için değil.
Biliyoruz herhalde ama içinde onlarında olması güzel olur. Ders dışında okulun olmadığı zamanlarda canımız sıkılınca bişeyler olsun istiyoruz..
 

PriZm

Üye
Kimsenin yardım edeceğini zannetmiyorum...
O meb cihazlarının uygulama yöneticisi kilitli diye biliyorum.custom rom yüklemen gerek ama download modu da kilitli.

Yani işin imkansıza yakın derecede zor.
 

The East

Üye
22 yaşında meb in verdigi tableti nerden aldın
 

Kerim.

Üye
ben bi yerde bunun çözümünü görmüstüm ama samsung tab10.1 ler içindi çözümü.
 
Ne güzel la biz hala tablet bekleyelim okul bitcek
 

badmus

Üye
galaxy tab'ler bitmiş. Bize gelecek olanlar "Vestel"
 

-Emre

Üye
vestel mi? Nasıl yani samsungla general mobile değil miydi onlar?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...