General mobile Discovery Sıcaklık

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
General mobile Discovery Sıcaklık
arkadaşım gmd kullanıyor yeni aldı çok ısınıyor dedi boşta 30 derece dizi izlerken 41dereceymiş bana normal geldi sizce sorun yaratır mı?
 

Secret26

Üye
Bir anormallik yoksa o telefonda discovery hiç ısınmıyor bence diğer telefonlara göre yine de bilemiyorum
 
Tepkiler: MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
bence de bi sıkıntı yoktur ama bakamıyorum da ben muğladayım o izmirde
 

TuRKGuCu

Üye
İsiniyor tel
 
Tepkiler: MaxipmaN
arkadaşım gmd kullanıyor yeni aldı çok ısınıyor dedi boşta 30 derece dizi izlerken 41dereceymiş bana normal geldi sizce sorun yaratır mı?
bi sorun olmaz benim tel. ikide birde pil çok sıcak diye uyarıyo ben hiç takmıyom

edit: artık takmaya başladım bi kaç kez reset atınca gozum korktu
 
Tepkiler: MaxipmaN
bence de bi sıkıntı yoktur ama bakamıyorum da ben muğladayım o izmirde

Hocam telefon bir kere ısındı ben alalı 1 ay olacak oda çok sıkıştırdım pil çok sıcak lütfen çıkarın diye uyarı verdi
 
Tepkiler: MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler beyler arkadaşta yok herhalde bişey demedi
 
Tepkiler: muslumcu46

chun02

Üye
Beyler ben hiç yaşamadım ısınma problemi falan
 
Tepkiler: MaxipmaN

bi sorun olmaz benim tel. ikide birde pil çok sıcak diye uyarıyo ben hiç takmıyom

edit: artık takmaya başladım bi kaç kez reset atınca gozum korktu

Allah allah bende hiç uyarı vermedi nedense. Telefonu cebime koyuyodum bacağım yanıyodu
 

Buğra

Admin
Dünyada ısınmayan telefon yoktur
 

qLaMoR

Üye
hocam ben youtubede video izlerken genelde kamera arksaı falan ısınıyor bende
 
Sizin yine iyi, bizin 2+ ler 74 derece oluyor
 

Rygebin

Üye
Bizim için bunlar hiç normal olmadı, ah ah
 
arkadaslar bu cok normal bir durum,izmir de hava sicakligi 38 derece iken telefon 41 derece olmus cokmu sizce,hic kafaya takmayin cunku havalar sicak zaten,telefon gayet normal yani