General Mobile Discovery Lite Satışa Sunuldu

DDPROG

Üye
    Konu Sahibi
General Mobile Discovery Lite Satışa Sunuldu
Evet beyler satışa sunulmuş durumda sizce alınır mı? Alanlar var mı?
 
alan daha yoktur da alınır bi cihaz bence
 

0MG90

Üye
Diğer sitelerde aynı fiyata koyarsa alınabilir cihaz.
 
Tepkiler: fatihss

Grotesk

Üye
Biraz bekle ama cihaz çok iyi GM'nin ilk çıkardığı cihaz bile orta seviyeydi ki bu cihaz onun üst sürümü aynı fiyattaki cihazlarla karşılaştır karar ver. Ayrıca Türkiye'de servis yönünden biraz geri marka.

 

FeLonieS

Üye
Servis yönünden çok mu kötü bir marka seçimi olur acaba?
 

DDPROG

Üye
    Konu Sahibi
Birde şimdi taksit kaldırıldı o yüzden 999 tlye çok mantıklı duruyor Ama ilk parti tükenmiş.
 

0MG90

Üye
Bekleyenler vardı herhalde. O fiyata iyi
 

tufless

Üye
O ilk parti tükendi olayı yalan arkadaşlar. Satış politikasıyla alakalı bişey bence. Bence 32 gb lık versiyona para verileceğine bu 16 gb lık versiyona verilmesi daha mantıklı gözüküyor. Tam bir f/p ürünü.
 

alkana58

Üye
Gmnin tek sorunu Türkiye de adını fazla duyuramaması yani milletin fazla guvenememesi bence acsalar her sehre bi GM teknik servisi cok iyi satıs yaparlar cunku cevremdeki arkadaslarım gm almak istiyorlar ama hepsinin kafasına takılan sey teknik servisin olmaması
 

mrgoxel

Üye
başlıkta LITE yazınca bende yeni telefon çıkardılar sanmıştım