GENERAL MOBILE Discovery almalımıyım?

seyyid70

Üye
    Konu Sahibi
GENERAL MOBILE Discovery almalımıyım?
Arkadaşlar bu telefonu almalıyımıyım yoksa aynı fiyat ve özelliklere yakın telefon önerilerinizi var mı?Fiyat : 650 tl...

Ürün Tipi:
Akıllı Telefon

:
4.2 Jelly Bean

:
Quad Core Cortex A7 1,2 GHz

Frekans (GHz):
1,2 GHz

Frekans aralığı (bant):
GSM 850/900/1800/1900

Kapasite:
4 GB

Arttırılabilir Hafıza:
Evet

Hafıza Kartı Tipi:
Micro SD

Maksimum Arttırılabilir Hafıza:
32 GB

Ürün numarası:
1101065

Ekran


Ekran:
HD-IPS Ekran

Ekran boyutu (inç):
4,7

Çözünürlük Genişliği:
720

Çözünürlük yüksekliği:
1280

Renkli Ekran:
Evet

Dokunmatik Ekran:
Evet




Kamera


Kamera:
Evet

Kamera çözünürlüğü:
8 MP

Optik Zoom:
8x

Entegre flaş:
Evet




Fonksiyonları


Mp3/Mp4 Çalar:
Evet

Gps:
Evet

zil sesi:
Evet

Handsfree (Eller Serbest):
Evet

Dil seçimi:
Evet

MMS (Görüntülü ve sesli mesajlar):
Evet

Çift SİM:
Evet




Ajanda + İnternet


İnternet tarayıcı:
Evet

E-posta fonksiyonu:
Evet

PushPush e-posta:
Evet

Takvim/ajanda fonksiyonu:
Evet

Mesajlaşma /veri fonksiyonları:
SMS, MMS, Email, Push Email




Veri + bağlantılar


3G Desteği:
Evet

GPRS çoklu yuvalı sınıf:
Class 10

HSDPA (yüksek Hızlı Paket İndirme Erişimi):
Evet

Bağlantılar:
WiFi 802.11 b/g/n,

WLAN:
Evet




Kasa


Renk:
Beyaz

Tasarım:
Bar Tipi

Boyutlar (GxYxD):
68,4 x 137 x 7,59 mm

Ağırlık (g):
125 g




Güç kaynağı


Batarya tipi:
Li - Ion

Konuşma süresi:
12 sa

Bekleme Süresi:
270 sa

Batarya kapasitesi:
1800 mAh




Genel özellikleri


Diğer Özellikler:
3G Mobil TV

Üretici Garantisi:
2 Yıla
 

HAM ZA

Üye
aynı fiyata aynı özellikte bi telefon yok malesef bende bundan alıcam Allah izniyle
 
Tepkiler: seyyid70

seyyid70

Üye
    Konu Sahibi
aynı fiyata aynı özellikte bi telefon yok malesef bende bundan alıcam Allah izniyle
aynen kardeşim ben Nokia lumia 620 alcaktım bunu görünce fikrim değişti...ama benim tek sıkıntım yaşadığım şehirde bulabileceğim yerin olamama ihtimali
 

ishak388

Üye
s3mini tavsiye ederim çok iyi bu telin şarjı iyi gitmez
 
Tepkiler: seyyid70
o paraya alacağın en güzel telefon olur ve pişman olmazsın
 
Tepkiler: seyyid70
adıyaman da dıscovery cok gelebılen arkadas varsa gelsın yardım ederım
 

seyyid70

Üye
    Konu Sahibi
mesela şarj durumu nasıl çok mu az gidiyor?
 
batarya diğer telefonlara göre az dayanıyor 1800 mAh zaten ama onun dışında pişman olmaz alan kişi emin olun
 

Ccihat67

Üye
Şuan kullanıyorum ve memnunum sıkıntı yok tavsiye ederim ama karar senin
 

m_kan

Üye
aynı fiyatlarda gigabyte gsmart maya m1.v2 var aynı özellikler sadece ekran az kötü onu da düşünebilirsin ya da biraz bekleyip htc desire601 desire 500 ya da vestelin yeni çıkcak telefonlarından alabilirsin

- - - Eklendi - - -

hepsi nerdeyse aynı fiyat
 

purt

Üye
Kesinlikle ve kesinlikle al. S3 kullanıyorum ve iş yerinden iki arkadaşım almıştı dün ellerine geçti. Ürünü inceledim izlenimlerim bir kere S3 den donanımsal olarak eksiği yok hemen hemen kafa kafaya. İnternet tarayıcısı çok hızlı. Donma prodan atma ve ısınma sıfır hatadadır. Ekran boyutu gayet tatmin edici ve S3 dende ince bir tasarımı var.

Telefon almamış olsam kesinlikle diğer markalara fazla para vermez bu ürünü alırdım.
 
3 aydır haşır neşir kullanan birisi olarak tavsiye ederim ve alma konusunda isteği olan ama şüphede kalanlara yazmış olduğum yazımı okuyabilirsiniz:

Genelde markadan dolayı çekinceniz var;ama yazımı okuyunca bu çekincenizin kalmaması dileğiyle.
 
Kesinlikle almalısın.Aynı telefon kardeşimde var hiçbir sıkıntısı olmadı şimdiye kadar.