GençTarife'de MSN Kullanımı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
GençTarife'de MSN Kullanımı
Genç tarifeye geçtim Msn'i nasıl kullanabilirim ? MSN ve Facebook uygulaması Kalktımı ?

İyi Forumlar
 

Perfect!

Üye
uygulama kalkmadı ama sanırım ücetsiz değil artık yada her ay tl yüklemen gerekiyor galiba
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...