Genc'in Yeri

H0lligan

Üye
alinti diye bildirim geldi
 
Tepkiler: Baydırman

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Senden bir ricam var. Şehit olan askerlerimize 1 fatiha oku ve bu mesajı 17 kişiye yolla. Eğer mesaj gönderme imkanın var da göndermiyorsan yüce (RABBİM) seni 1 fatihaya muhtaç eylesin. Bana da böyle geldi. Kusura bakma...
 
Tepkiler: KAYIP-ADAM

H0lligan

Üye
beddua dönür dolaşır seni bulur zaten okumak isteyen herkes okumuşdur prim e giriyor bu tarz şeyler sana tavsiyem mesajı degistir hos degil beddua okumak
 

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
beddua dönür dolaşır seni bulur zaten okumak isteyen herkes okumuşdur prim e giriyor bu tarz şeyler sana tavsiyem mesajı degistir hos degil beddua okumak
Bedduayi ben yazmadımki mesaj bu şekilde geldi Prim derdinde değildim, olmadım ve olmayacağım. Sadece üzerimdeki yükü atmak için gelen yazıyı olduğu gibi kopyalayıp yapıştırdım.
 

H0lligan

Üye
Bedduayi ben yazmadımki mesaj bu şekilde geldi Prim derdinde değildim, olmadım ve olmayacağım. Sadece üzerimdeki yükü atmak için gelen yazıyı olduğu gibi kopyalayıp yapıştırdım.
bu tarz seylere itibar etme bence bunlarla kimse yukselmedi/kimse alcalmadi olmayacakdir da sosyal medyada bi cesit ses duyurma prim hareketidir hep like almak icin kullaniyorlar (sana primci demedim sadece bunun amacini anlatmak istiyorum yanlis anlama yani )
 

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
like almak için olsa durum olarak paylaşilirdi diye düşünüyorum. mesaj olarak geldi bana.
 

H0lligan

Üye
like almak için olsa durum olarak paylaşilirdi diye düşünüyorum. mesaj olarak geldi bana.
yapiyorlar isde bunu bu sadece ilgi cekmek icin beddua yi akli basinda [dini somurge amacli kullanmayan] insanlar edermi hic ? akil isi degil yani edeceginiz en guzel beddua ALLAH seni cennetine hapsetsin olsun
 

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
yapiyorlar isde bunu bu sadece ilgi cekmek icin beddua yi akli basinda [dini somurge amacli kullanmayan] insanlar edermi hic ? akil isi degil yani edeceginiz en guzel beddua ALLAH seni cennetine hapsetsin olsun
Bunu ilgi çekmek için mi yazdım mesela ben? Az önce yazdım, tekrar yazıyorum: "Bedduayi ben etmedim"...
 
Tepkiler: H0lligan