Geleceğin Otomobili...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Geleceğin Otomobili...
GELECEĞİN OTOMOBİLİ...


Geleceğin otomobilleri, araba kullanımına büyük kolaylıklar getirecek. Araba kullanmak neredeyse çocuk oyuncağı olacak. Şimdi hayal bile edemeyeceğiniz özellikler, yarın arabanızın içinde olabilir.

Dünyanın en popüler teknoloji dergisi Wired’a göreyse bu özellikler bir kaç yıla kadar hayata geçecek.

İşte o özellikler;
Araçları tanıyacak
Köşelerde göremediğiniz araçları haber verecek.
Göstergeler camda
Sürücü yol bilgilerini camdan okuyacak.
Çoklu kullanım
Aracı başkası kullanıyorsa, benzin sarfiyatını kısarak hız yapması engellenecek.
Otomatik farlar
Gece gözleri kör eden farların yerini, ışığı ayarlayan far alacak.
Kuralcı motor
Uydudan anlık hız limiti verilerini alacak. Sınır aşılınca sesli uyaracak.
Alkol dedektörü
Sürücünün alkollü olması durumunda otomobili anında bloke edecek.
Servisle iletişim kuracak
Sensörler araç hakkında aylık rapor verecek. Olası arızaları e-posta ile servise bildirecek.
Yön değiştirme
Yolda trafik sıkıştığında sürücüyü uyarıp yönünü değiştirecek.
 

CoYoTe®

Üye
Güzel Özellikler Olacak Desenize...Emeğine Sağlık SaoL
 

DeLmIrA

Üye
hasta olunca da motorda bi çorba pişirsin versin bari nerde kaldi araba kullanma zevki,şanslıyız valla hala dogru durust arabalarin oldugu bi çagda yaşıyoruz
 

mservank

Üye
bence çok abartılı olur ya böyle iyi otomobiller
 

omayra

Üye
eller ensede, ayaklar camdan dışarda araba kullanma imkanı da verecek mi? Aracı sürerken ayağını camdan dışarı çıkaran aklı evveller için güzel bir icat olurdu
 
virüs girince nolcak nod32 mi yüklücez arabaya :P
 

FerreT

Üye
baba Nod 32 Kurtarmaz arabayı en iyisi Kasperskyauto
 

GuNSTuR

Üye
özellikleri baya güzelmiş
 

delrico

Emekli Yönetici
müthisssss
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...