Gel Ki...(İsa Özçevik)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Gel Ki...(İsa Özçevik)
Gel Ki...
Gel ki güller açılsın durulsun okyanuslar
Koyu mavisi göklerin serilsin boydan boya
Öksüz sevinedursun yetimin karnı doya
Bir başka raks eylesin şirin başlı yunuslar

Gel ki gece olmasın kararmasın hiç dünya
Toprak bereket bulsun tatlı çalsın yemişler
Sallansın salıncaklar umut koksun çocuklar
Dalsın hayallerime pembe renkli bir rüya

Gel ki duyulmasın hiç,acı bir kurşun sesi
Yüzünün hürmetine dize gelsin savaşlar
Açılsın tüm kapılar umutsuzluk yavaşlar
Ney üflesin kulağa bir alimin nefesi

Gel ki yokuşlar bize tomurcuk sürüklesin
Fidanlar ağaç olsun dallarında çiçekler
Bir arı konsun bala petek petek örünsün
Tabiat tabiata; tabiat körüklesin

Sen gelince kainat düşer parmak ucuma
Cehennem serin çalar,cennet dolar avcuma
Sen gelince imkansız;kılar kendini mümkün
Mümkün olmaz sen yoksan gülmez kader bahtıma

SadeceBirisi
 
Tepkiler: -YARINIYOK-, Mehmet, huri$ ve 1 kişi daha

huri$

Üye
tebrikler isa
cok guzel eline yuregine saglik karde$im
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Süperdi gerçekten sağol
 
    Konu Sahibi
Sevındım begendıgınıze çok teşekkür ederim
 

Berlin Boleyn

çok manalı..
teşekkürler..
 
teşekkürler yüreğinin sesini dışarı vuran kalemine sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...