Geç Dönen Sevgili

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gknky

Üye
    Konu Sahibi
Geç Dönen Sevgili
Bir Sabah sen uyurken, bir çığlık kopacak
Bu çığlık seni ve herkezi uyandıracak
Kalkıp nereden geliyor diye bakacaksın
Baktığında bizim evden geldiğini anlayacaksın
Sen daha şaşkınlığını atamadığın biranda
Bir sela sesi çınlayacak bu şehrin sokaklarında
Tüm insanlar toplanacak birden oraya
Benim öldüğümü söyleyecekler sana
Inanmak istemeyeceksin onlara
Sonra koşup geleceksin bizim eve
Sarmışlar beni beyaz bir çarşafa
Bir hoca, dua edecek baş ucumda
Derken tabuta koymak isteyecekler beni
Vermemek için tutacaksın beyaz kefenimi
Yalvaran gözle bakacaksın onlara
Dokunmayın ona diyeceksin ne olur dokunmayın
Ben koyarım onu tabutuna
Ellerin varmayacak beni tabuta koymaya
Mecbur olduğunu anlayacaksın bir anda
Koyacaksın beni o uzun sandığa
Ve dönüp onlara beni sevdiğini söyleyeceksin
Sonra dönüp
Inan bu sözüm yalan değıl diyeceksin
Sarılıp tabutuma bir off... çekeceksin
Işte o an benim aylarca çektiğimi
Sen bir anda çekeceksin
Geçte olsa, hatanı anlayacaksın
Bir an yaşlı gözlerle bana bakacaksın
Ben sana döndüm diye yalvaracaksın
Mecburen seni seveni...
Beyaz kefeninde bırakacaksın
Ve o günden sonra insanların dilinde
Geç dönen sevgili olarak anılacaksın."

. ... .
gknky
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
birgün ben ölsem o neyapar die düşündüğüm zaman yazmıştım . ... .
 

hidayet

Üye
bu çok acıklı ya kötü oldum
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
valla ben hala kötüyüm kardeş . ... .
 

jeacona

Üye
arkadaş ben bi tuhaf oldum ya
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
aşk bu kardeş mutlu olmakta var üzülmekte
. ... .

aşk bu kardeş mutlu olmakta var üzülmekte

. ... .

aşık olmak çok güzel bişi hep aşık olmak isterim ama aşk öle isteyince oluncak bişi deil
 

jöly

Üye
çok acıklı ama güzel şiir
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
saol jöly beğendiğine sevindim . ... .
 
yeme beni senmi yazdın bunu her yerde war bide millete yutturma ayırılırsam nolur die yazdım die pehhhhhhh
 
linge gerek yok google da dolaşıyo bizim bütün okul biliyo bu yazıyı
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
linge gerek yok google da dolaşıyo bizim bütün okul biliyo bu yazıyı

Böyle bir gerçeğe dayandırmadan yazarsanız kimse inanmaz. O zaman bende gelir tüm kendim yazdım denilen şiirlere biliyorum bunu bizim okulda herkesin dilinde dersem olur mu
 
merak etmeyin biraz bekleyin kanıtlıcam yayınlanan yerlerin hepsini lingini topluyorum
 
evet internette dolanıyor bu şiir.ve çoğu kişi kendine ait oldugunu söylüyor.
 

a21a

Emekli Yönetici
Ben yazdım...



 

ChavRash

Emekli Yönetici
a21a abi lütfen emeğime haksızlık yapmayın. Ben yazdım size n'oluyor?
 
gknky 2006'da koymuş buraya, verdiğiniz link 2 aylık bile değil... belki de bizden çaldılar...





aslında ben yazdım
 

SelmanTE

Üye
gknky nin böyle bişey yaptığını zannetmem




ama bunu ben yazmıştım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...