garip bir sorun yardım!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
garip bir sorun yardım!!
arkadaşlar benm tel nokia 500.
Geçen gün burdan aramayı sürükleyerek açmamı saglayan bir uygulama yükledim.begenmedim ve sildim.sildikten sonra çağrı ekranı eski haline döndü.fakat cevaplama ve reddetme tuşları renksizleşti.yani siyah beyaz oldu.yardım!!!
 
Ayarlardan tema değiştir ve cihazı kapat aç. Tema seçerkende bütün olasıklar için orjinal temayı seç. Bunu denedin mi?
 
    Konu Sahibi
deniycem.teşekkürler

- - - Eklendi - - -

denedim.orjinal temada renkli.lion x hd temasında renksiz.
 
    Konu Sahibi
temayı henüz indirmedim.yapınca söylerim.saol
 
Tamam bekliyorum, elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışcam.
 
    Konu Sahibi
denedim.yine aynı.demek oluyo ki temanın kendi arama ekranı böyleymiş.sorun yok.yine de saol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...