garanti hakkında ....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
garanti hakkında ....
telefonu alalı 1 ay oldu. aldığım günden beri içinde ''bgsa upload'' diye bi dosya var hiç gitmedi ve başka dosyaların silinmesine yol açıyordu. nerdeyse her gün dosyalarım gidiyordu. bugün telefoncuya götürdm. onlar bir şey anlamadı. sonra onların kendi teknik seervisleri var. oraya götür bi baksın dediler (adamlar tanıdık. güvenilir ) . oraya götürdüm . onlar da 1 saat uğraştılar. ama bir şey yapamadılar. olmadı. garantiye verdim bugün. eğer onlar da yapamassa yenisini verirler mi.. ya da üstüne biraz para ekleyip başka bi telefon alma şansım var mı ???
 

celibar

Üye
30 iş günü içerisinde yapamazlarsa para iadesi veya aynı marka model isteme hakkın var diye biliyorum.30 iş gününden önce yaptık diye göndermezlerse hakkın olur.
 

Starsley

30 gün içinde gelmezse gelene kadar yerine aynı model bi telefonu geçici verirler. Para alamazsın bu durumda
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...