game center sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
game center sorunu
merhabalar birşey sormak istiyorum iPod touch 4 üme bugün jailbreak yaptım birkaç oyun yükledim fakat game centere giremiyorum wireless imkanım yok girmenin başka bir yolu var mı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...