Galaxy w Jelybean rom

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Galaxy w Jelybean rom
Arkadaşlar en iyi Jelybean rom hangisi acaba ne tavsiye ediyorsunuz acaba yardımlarınız için teşekkürler:-)
 

Kerim.

Üye
Jb romlari su an icin kullanilabilir degil.sarj konusunda hepsi cok kotu.oyun performansida oyle.tavsiyem cm9 rc2
 
Şuan için galaxy w stabil jely bean romu yok.Cm10 yakın zaman sonra kullanılabilir hale gelir diye tahmin ediyorum.
 

panpalar

Üye
katılıyorum daha çok erken rc2 kullan
 
illa ki istiyosan cm9rc2 kullan derim cm10 şarjı vakum gibi çekiyo stabil olunca cm10u yüklersin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...