Galaxy SIII yardıııım !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Galaxy SIII yardıııım !!!!!!!!!!!!!!!!!!
S III'ü ilk kez pc'ye taktığımda normL USB bellek gibi açıldı şimdi ne yaparsam yapayım olmuyor. telefonu bağladığımda led ışık yanıyo ve şarj oluo ama dosyalara erişemiyorum. Yardımmm Lütfeeen !!!
 
telefnunuzdan ayarlara girin ve usb nin nasıl görüneceğini seçin.
 

klongs

Üye
​usb driver yükledinmi
 

Mobilator

Emekli Yönetici
ya guitarist ne alakası var
ayarlar, bağlantıdan usb modunu bağlanırken seç yap yada disk sürücüsü yap. ayarı gitmiş ondan.
 
ya guitarist ne alakası var
ayarlar, bağlantıdan usb modunu bağlanırken seç yap yada disk sürücüsü yap. ayarı gitmiş ondan.
uğur usb portu kirlenince usb portu bozuluyo bende oldu denedim ama senin dediğin olmuş gibi
 
gerek yok geliştirici den usb hata ayıklama modunu kapat sorun yok
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar hepinize tşk. ayarlardan önce usb'yi kapattım sonra açtım düzeldi
 
Guitarist'ten ses yok panpalar
kulağım kaşınmıştı zaten hemen yardım geliyor


- - - Eklendi - - -

uuncu usb port u çok ilginç bir bölümdür oradaki altın bölümlerin hepsi farklı bir işe yarar şarj,adb,ayıklama modu,yığın depolama modu gibi
 

sezerede

Üye
acaba s3 e sıradan mesela 3310 imeisi yazılsa sorun olurmu markette vb yerlerde. biz laptop umuzla yazılım ve usb ile yapabilirmiyiz. bilgi verebilecek dostları bekliorum
 
Mtp modunda bağlayın ve Kies yüklü olsun
 

Mobilator

Emekli Yönetici

tamam
 

jumperhb

Üye
Aynı sorun bendede vardı. Yazmama gerek kalmadı. Buradan hallettim. Teşekkürler.
 

cc61

Üye
Ya arkadaşlar s3 aldım yeni pc ye takınca kamera sihirbazı geliyor dosya atamıyorum onun içine nasıl atacam bilemedim ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...