Galaxy S4 Downgrade 4.2.2 ?

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S4 Downgrade 4.2.2 ?
arkadaşlar xda da bir tane adam 4.3 ten 4.2.2 ye dönmüş yani downgrade yapmış başarılı olmuş bende yaparsam imei gidermi acaba linkten bakın isterseniz

 

strk92

Üye
sanırsam gitmiyor benzer anlatımları başka sitelerde de okumuştumsanırsam gitmiyor benzer anlatımları başka sitelerde de okumuştumsanırsam gitmiyor benzer anlatımları başka sitelerde de okumuştum
 

Nextman

Emekli Yönetici
Sonucu yazmamış önemli olan down işlemi sonrası modem sorunu ve sayaç görüntüsü
 
Tepkiler: LimePie ve .caner.

Nextman

Emekli Yönetici
Ayrıca Africa romda yükseltmede kesinlikle imei gidiyor bilginize modem geçisinde sorun olduğunu chanfire arkadaşda belirtmişti Wanam isimli arkadaşda romunu düzeltmek zorunda kalmıştı
 
Tepkiler: .caner.

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
nasıl yani 4.2ye dönüp triangle away ile sayaç sıfırlama işlemi yapsak olmuyormu ?peki hocam 4.3te sayaç sıfırlama işleminin bir yolu hala yokmu ?
 

Nextman

Emekli Yönetici
nasıl yani 4.2ye dönüp triangle away ile sayaç sıfırlama işlemi yapsak olmuyormu ?
ben ana konudada söyledim imkansız en azından soft brick olma ihtimali çok yüksek ancak risk her zaman vardır deneyebilirsiniz. Tavsiye Edilmez
 
Tepkiler: .caner.

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
tamam dostum sağolasın bakıcam
 
Tepkiler: Nextman ve .caner.
@LimePie hocam custom rom mu attın cihaza ? ayrıca ben 4.3ten 4.2.2ye döndüm başarılı bir şekilde.ama sayaç arttı 4.2.2 ye dönünce imei şebeke gitmez ama sayaç artar sayaç sıfırlamanında şimdilik bi çözümü yok. custom rom olarakta güzel bişey yok bence şuan için. 4.4.2 cm11 veya wanam kurabilirsin ama wanam kötü bence
 
Tepkiler: LimePie

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
peki hocam 4.2.2de triangle away programıyla sıfırlama yapsak işe yaramaz mı ?
 
peki hocam 4.2.2de triangle away programıyla sıfırlama yapsak işe yaramaz mı ?

sıfırlamayı bırak. program açılmıyor ki

benim telde wifi sorunu çıktı. 2-3 defa türkiye romunu yükledim düzelmedi ama servise vericem bıktım bu zımbırtıdan
 
Tepkiler: LimePie