Galaxy S3 mini Android 4.3 gelecekmi??


Sagol
 

AHKE

Üye
4.1.2 geldi zaten 4.3 garanti gelir
 

Samet.25

nerden yukluycez 4.2.2 güncellemelere basıyom en son güncelli diyor 4.1.2 var ama cihazda

arkadas 4.2.2 tabanli cm romunu soyluyo heralde cikmadi daha 4.2.2 deki bazi ozellikleri kullanmak istersen cm romunu yukle neredeyse tum ozellikler var ve performanstada artis oluyo gozle gorulur bi sekilde 2 haftadir filan kullaniyorum cok guzel rom
 

yavuz14

Üye
touchwiz olmadığı için o romda güvenmiyorum pek gördüm rom bölümünde o 4.2.2 ama ben beğenmedim şahsen gelecek orjinal güncellemeyi bekliyorum artık. Telefonumu alalı 3 ay oldu gram donma yok bide root attım tadıdan yenmiyor arkadaşlar 4.1.2 kullanıyorum bide apex yükledim çünkü touchwiz biraz yavaş kalıyor apexe göre çünkü apexin menü geçişleri biraz hızlı. Oyun açarken touchwizde takılırken. Apexde bu durum ortadan kalkıyor. Mesala cpu ölçen bi program var bende cpu touchwizde %82 de çalışırken devamlı apex launcher da bu %52 lere kadar düşüyor. Apex launchera bide touchwiz görünümü veriyorum bi fark olmuşyor galaxy s4 hd teması kullanıyorum.

-----------------------------------
4.2.2 gelecek ama 4.3 konusunda bir şey diyemem s3 mininin 5.0 alacağı haberini yabancı bir forum sitesinde okumuştum sitenin ismini hatırlamıyorum ama ordan öğrendim ama

------------------------------------

S3 mini cihazınızın kasmasını istemiyorsanız gereksiz uygulamaları (kullanmadığınız) silin ve launcher olarak apex kullanın arkadaş gayet stabil bir şekilde cihazınızı kullanabilirsiniz
 
boşu boşuna launcher değiştirme telefona setcpu kur custom kernel flashla cpu senin istediğin gibi çalışsın
 

yavuz14

Üye
öyle stabil çalışıyor arkadaşım telefonu fazla kurcalamak istemiyorum garantisi devam ediyor. Zaten fazla bilgim yok bu konuda yeni aldım halen borcu devam ediyor. Flasha gerek yok zaten flaslıyım derken 5800 ımı öyle kaybettim o günden beri zaten tedirginim gerçi telefoncuya verdim cihaz düzeldi ama biraz
 
merak etme cpu yu yakmazsın

http://www.maxicep.com/android-gene...rma-ve-batarya-uzatma-832247.html#post6420814

açtığım bu konu sana yardımcı olabilir denersin ve hoşuna giderse konuyu beğen ama
 

yavuz14

Üye
yok boş ver tel şimdi iyi durumda sağolasın ben androidçi deilim zaten symbianı iyi biliyorum biraza bu android olayına girmem lazım zaten s4 alacam hoşuma gitti