SerhatKesen
Üye
-
Konu Sahibi
-
telefonculara fırsat doğdu tabi eğer tel recowery moda giriyorsa olay basit orijinal stok rom bul ve odinle yükle bu kadar basit odin kullanmayı araştır olay çok çok basit daha önce gördüğün o 2 uygulama ya telefonu rootlamışlar yada rootlamak istemişler boş şeyler yani sen rom u bul gerisi basitMerhaba arkadaşlar.Benim yurtdışından gelmiş bir S3 telefonum var.Telefon dün elimde dururken birden ekranın kapandığını ve sadece samsung logosunun geldiğini farkettim.Hiç dokunmadım halbuki elimde duruyordu.Telefona iki program yukluydu ne oldugunu bilmiyorum.Telefonun simlock'unu kırmaya götürdüğümde CWM ve SuperSU diye 2 program yuklenmıstı.Bende silmedim hiç.Ne olur ne olmaz diye..Telefon su an açılmıyor.Açma tusuna basıyosunuz ve Samsung logosunda takılı kalıyor..Bu sorun yazılımsal mıdır sizce? Yada sorun bu iki programdan kaynaklı olabilir mi? Varmı bi çözüm önerebilecek..Bikaç telefoncuya götürdüm yazılımsal dediler yaparız dediler ama yaapamadılar sonra.Bazı telefoncular anakart filan diyor.750-800 TL masraf çıkarıyolar :/ Yardım edin lütfen.
Oda olmadı kardeşim.Denedik...Samsung Servisinde adamın bana dediği cevap 'Bende anlamadım' ...Değişik birşey butelefonculara fırsat doğdu tabi eğer tel recowery moda giriyorsa olay basit orijinal stok rom bul ve odinle yükle bu kadar basit odin kullanmayı araştır olay çok çok basit daha önce gördüğün o 2 uygulama ya telefonu rootlamışlar yada rootlamak istemişler boş şeyler yani sen rom u bul gerisi basit
odin ile rom yüklemesi tamamlandıysa herşey yolunda demek eski romun kalıntılarını temizlemek için ses açma tuşu yukarı menü tuşu ve güç tuşu yani power tuşu aynı anda basılı tut çıkan menüden data factory reset bölümüne gel ses tuşundan aşağı yukarı yes all data reset yazan bölüme gel yine güç tuşuna bas ve olay bitmiştir işlemci bitmiş olsa zaten tel hiç açılmazdı merak etme biraz uğraşırsan kurtarırsın durumuomazsa gece 2buçuktan sonra beni bul online yardımcı olurumOda olmadı kardeşim.Denedik...Samsung Servisinde adamın bana dediği cevap 'Bende anlamadım' ...Değişik birşey bu
odin ile rom yüklemesi tamamlandıysa herşey yolunda demek eski romun kalıntılarını temizlemek için ses açma tuşu yukarı menü tuşu ve güç tuşu yani power tuşu aynı anda basılı tut çıkan menüden data factory reset bölümüne gel ses tuşundan aşağı yukarı yes all data reset yazan bölüme gel yine güç tuşuna bas ve olay bitmiştir işlemci bitmiş olsa zaten tel hiç açılmazdı merak etme biraz uğraşırsan kurtarırsın durumuomazsa gece 2buçuktan sonra beni bul online yardımcı olurum
tamam kardesim.telefonum su an telefoncuda ondan alirsam haber veriym sana yapariz insallahodin ile rom yüklemesi tamamlandıysa herşey yolunda demek eski romun kalıntılarını temizlemek için ses açma tuşu yukarı menü tuşu ve güç tuşu yani power tuşu aynı anda basılı tut çıkan menüden data factory reset bölümüne gel ses tuşundan aşağı yukarı yes all data reset yazan bölüme gel yine güç tuşuna bas ve olay bitmiştir işlemci bitmiş olsa zaten tel hiç açılmazdı merak etme biraz uğraşırsan kurtarırsın durumuomazsa gece 2buçuktan sonra beni bul online yardımcı olurum
tamam kardesim.telefonum su an telefoncuda ondan alirsam haber veriym sana yapariz insallah
Sağol kardeşim.. jtag denedik olmadı..ankarada değilim malesef.istanbulda yaşıyorum.burda bir sürü telefoncuya sordum olmuyorKardeşim anakart yansa hiç açılmaz çünkü benimde başıma geldi benim anakart yandı yandığını anladım eğer anakart yansaydı cihaz hiç bir tepki vermezdi yazılımsal sorun var cihazında usb jtag ile açılır cihazın ankarada isen yardımcı olabilirim
Sağol kardeşim.. jtag denedik olmadı..ankarada değilim malesef.istanbulda yaşıyorum.burda bir sürü telefoncuya sordum olmuyor
Bugün telefoncuyu aradım sordum.Flaş entegresi değişecek dedi..oda en az 200tlymişKardeşim o zaman telefonun yazılım yükle bilgisayar görüyorsa yoksa telefonunun ana kartının bi kısmı ölmüş durumdadır
Bugün telefoncuyu aradım sordum.Flaş entegresi değişecek dedi..oda en az 200tlymiş
servis almıyorki.yurtdışı diyekardeşim servise götür bunu söyle onlar bakıp zaten sana söylerler yapalım mı yapmayalım mı diye ararlar yani sen hiç riske atma kendini servis karar versin 100 150 civarı derse yaptır kullan 300 e kadar çıkarsa yaptırma hiç ölüsünü sat yeni telefon al
İstanbul'un neresindesin kardeşim?servis almıyorki.yurtdışı diye
oyle yaptım zaten su an beklıyorum ısteo zaman bi teknik servis bulacaksın kardeşim yapabilecek
hacıosman(sarıyer)da yurtta kalıyorum.ama okul lalelideİstanbul'un neresindesin kardeşim?
Kardeşim telefon normal seyrinde açılıpta Samsung ekranında kalıyor ise donanımsal olabileceğini sanmıyorum ancak tabikide kesin net birşey söyleyemiyorum. Bende Istanbul Kurtköy'deyim. yakın olsaydın hallederdim.oyle yaptım zaten su an beklıyorum ıste
hacıosman(sarıyer)da yurtta kalıyorum.ama okul lalelide
abi normal açılmıyor.baştaki animasyon filan çıkmıyor yani.acma tusua basıyosn 2-3 sn sonra Samsung yazısı pat diye çıkıyor.kalıyor oyle..download moda girmiyor.download girince normalde en ustte telefonun modelı yazar I9300 diye.bunda yazmıyor .su videoya bakarsan az cok anlarsınKardeşim telefon normal seyrinde açılıpta Samsung ekranında kalıyor ise donanımsal olabileceğini sanmıyorum ancak tabikide kesin net birşey söyleyemiyorum. Bende Istanbul Kurtköy'deyim. yakın olsaydın hallederdim.
Telefonun Recovery Mod'a giriyor mu yada Download Mod'a alabiliyor musun?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?