galaxy s2 jellybean hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
galaxy s2 jellybean hakkında
youtube'da videolarda izledim de s2 jellybean alttaki menüler değişik,bu yeni yüklediğimiz 4.1.2 değişik anlamadım fark ne?
örn:
bu da benim ekrandan bir resim telefon ve rehber simgesi aynı değil
 
Arayüzü farkli stock romda arayüz s3 le ayni.
 
    Konu Sahibi
benimki nasıl rom?
 
Seninki stock rom. Yani official, resmi. Videodakiler custom rom. Modlanmış, modifikasyon edilmiş, resmi olmayan.
 
    Konu Sahibi
Ben hep jellybean sürümünün bu simgelerle geleceğini sanıyordum bilgilendirdiğiniz için teşekkürler
 
Böyle değil s2deki jelly bean burdan resimlerine bakabilirsin
 

muscler

Üye
cm 10 romlarından yükleyerek sende o şekile getirebilirsin. Bu romlar genelde nexus telefonlardan portlanmıştıro yüzden
 
    Konu Sahibi
evet o zaman s2'ye özel yada telefona özel jb sürümü
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...