Galaxy s2 için bir soru

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Galaxy s2 için bir soru
Arkadaşlar kendim tema yapmak istesem nasıl yapacağımı anlatan bir yer varmı ? Türkçe olması daha makbuldür.
Birde tema değişimi için illa root gereklimi ? S60 lar gibi tek bir apk dosyası tema yı değişemiyormu?
 
dostum temanın yapılacağını bilmiyorum temayı telefona kurmak için root gerekli değildir ve android markete go launcher ex yaz sonra indir ve menüdeki simgesine bas sonra menü tuşuna tıkla yhemese tıkla daha fazla temeya tıkla ve istediğin temayı indir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...