Galaxy S2 hakkında birkaç soru ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dgn52

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S2 hakkında birkaç soru ?
Arkadaşlar galaxy s2 de hdmı çıkışı varmı , n8 deki gibi flash bellek takıp içindeki dosyayı oynatma imkanımız varmı ? ve maouse veya klavye takabiliyormuyuz ?
Şimdiden teşekkürler...
 
HDMI var.Diğer özellikler yok.Eğer diğerlerini istiyorsan bence bir laptop almalısın.
 

enaa_881

Üye
kardeş söylediklerinin hepsini yapabilirsin
 

dgn52

Üye
    Konu Sahibi
ForeverAlone";4156692][COLOR="Red' Alıntı:


Flash bellek bağlanıyormu S II'ye.Yanlış bilgi verme lütfen.Ayrıca mause ve klavye için bir çıkışı yok.
[/COLOR]
Şimdi baktım onunla ilgili videolar var mause ve kalvye bağlamışlar.Ve laptop değil cep telefonu almayı düşünüyorum.N8 de oluyor bu dediklerim.

----------Eklendi @ 13:48:54 ---------- Yazıldı @ 13:48:34 ----------

kardeş söylediklerinin hepsini yapabilirsin
Cevap için teşekkür ederim kardeş.
 

enaa_881

Üye
ForeverAlone";4156692][COLOR="Red' Alıntı:


Flash bellek bağlanıyormu S II'ye.Yanlış bilgi verme lütfen.Ayrıca mause ve klavye için bir çıkışı yok.
[/COLOR]
kardeş arkadaşın dediği gibi youtube dan aç videoları izle söylediklerinin hepsinin yapabiliyorsun flash belleği geçtim harddisk bile bağlanıyo nese yapabileceklerine youtubedaki videolardan bakabilirsin
 
Arkadaşlar galaxy s2 de hdmı çıkışı varmı , n8 deki gibi flash bellek takıp içindeki dosyayı oynatma imkanımız varmı ? ve maouse veya klavye takabiliyormuyuz ?
Şimdiden teşekkürler...

SII'de MKV var. Ayrıca flash bellek mouse vs bağlayabilirsin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...