galaxy s2 format sonrası açılmıyor

    Konu Sahibi
galaxy s2 format sonrası açılmıyor
arkadaslar galaxy s2 best2 rom kullanıyorum sabah müzik çalar açılmıyordu bende wipe data/factory reset yaptım wipe cache yaptım telefon samsung galaxy yazısında kalıyor açılınca dil seçiminden sonra başlat yapıyorum fakat hata veriyor ama dowloanding ve recovery moda giriyor yardım edin
 

xon

Üye
beliki romun bozulmuş temizlik yap tekrar romu yükle cwm den tavsiyem jelibean omega v23 rom yada wanamlite kullan