Galaxy S2 Çakma Olabilir mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nomise

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S2 Çakma Olabilir mi ?
Yakınlarda Almanyadan bir akraba vasıtasıyla SAMSUNG GALAXY S2 GT-I9100 getirttim.Telefon biraz acayibime gitti.Dışından hiç bir problem yok 1 e 1 aynı herşeyi Kore üretimi.Sıkıntı telefonun işletimi pek bir sahte gibi geliyor saten android yüklü değil ve 274 Kilobyte hafızası var Acaba diyorum Android yüklemeylemi alakalı bu hafızası vs. ayrıca androidin hiç bir sürümü yüklü olmayan bu telefona android yükleme imkanı varmıdır ? Yoksa direk çöpe atıcam henüz açtırmadım tereddüt ediyorum.Yardımlarınızı bekliyorum.
 

KayraBey

Üye
Kesinlikle orijinal değil.
 

msy2017

Üye
nasıl android yüklü değil ne yüklü peki.bence kesinlikle sahte.
 

fb_5800

Üye
puahahah naısl andrışd yuklı deıjl
 

Skysis

Üye
Android yüklü değilse o telefon Galaxsy SII Olamazki
 

15097

Üye
Yüzde 99.99.9 eminim sahte olduguna
 

Ali58_58

Üye
çin malı 3 ayda elinde kalır
 

-Emre

Üye
çöpü çoktan boylamış olması lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...