Telefon Tavsiyesi Galaxy Note mi S 2 mi 4 S mi ???

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yqzz

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Note mi S 2 mi 4 S mi ???
Ben Galaxy Note diyorum ama sizin görüşlerinizde önemli ?
 

klongs

Üye
galaxy note s2 nin büyüğü arada pek bir fark yok
 
galaxy note s2 nin büyüğü arada pek bir fark yok

Galaxy note ile sII büyüklüğü arasında pek fark yok mu ? Ben galaxy Note derim.Ciddi anlamda beğeniyorum o telefonu.Bir sonraki telefonum ya Galaxy Note gibi öküzcük bir şey olucak ya da Lumia Serisinden (Bu hızla devam ederse Windows-Nokia)

 

klongs

Üye

galaxy s2 ile note arasında 2 fark var 1)s2 de kalem yok 2)s2 süper amoled plus note süper amoled hd kullanıyor nokiadan bir cacık olmaz htc,huaweii,lg,samsung 4 çekirdekli telefon çıkaracak nokia daha 1ghzli 512mb ramli tek çekirdekli telefonu yeni çıkarıyor
 

Jrcan1

Üye
İphone 4S hepsini ezer
 
Her yönden Samsung Galaxy Note diyorum
 
Amaca göre değişir tabi ama bence iPhone 4S
 

61semih

Üye
note aşırı buyuk oldugundan 4s dıyorum ben o note denılen tablet telefon karısımı telefon ıle ınsan ıcınde telefon gorusmesı yapmaya utanırım gorgusuzluk gıbı gelıyor bana
 

çapak

Üye

Öncelikle şöyle bir şey var her şey işlemci değil.Lumia 900 düşük işlemcisi ve tek çekirdeği ile çift çekirdekleri telefonları stabilite ve hız konusunda yenebiliyorsa Elop'un da dediği gibi çift çekirdek sadece elini ısıtmaya yarar.Nokia'nın Wp'de çift çekirdeğe geçmemiş olmasının sebebi Wp'nin bu zamana kadar tek çekirdek sınırlaması getirmesi ve symbianın düşük kitleye hitap ediyor olduğundan çift çekirdeğin gereksiz olmasıdır.Bu sınırlama kalktığında yakında çift çekirdek işlemcilerde göreceğiz Nokia'da ki çift çekirdek Wp gibi bir işletim sisteminde şaheserler yaratır.Ayrıca tek fark kalem ve ekran demişsin.Evet kağıt üzerinde öyle duruyor fakat eğer eline telefonu alıp kullanılabilirliğini test edersen, o kalemin ve o büyük ekranın özellikle küçük linkler ve çizim aşamalarında ne kadar işe yaradığını fark edersin.Zaten Note'deki olay ekranın büyük olması ve kullanıcının rahat etmesidir başka büyük bir caf cafı yok.Bu soruya cevabım ise "senin zevkine kalmış" olacaktır.Eğer deli gibi oyun istiyorsan 4S (Kişiselleştirme çok zayıf), mükemmel kullanım kolaylığı ve Galaxy SII'deki her şey'i istiyorsan Galaxy Note (Çok büyük cebe sığamayabilir), ideal boyut - Flash Player desteği - Sınırsız özgürlük ve kişiselleştirme istiyorsan da Galaxy SII alırsın.

note aşırı buyuk oldugundan 4s dıyorum ben o note denılen tablet telefon karısımı telefon ıle ınsan ıcınde telefon gorusmesı yapmaya utanırım gorgusuzluk gıbı gelıyor bana

İlginç bir bakış açısı olmuş.Kulaküstü kulaklık takanlara toplum ters ters bakıyor diye kulaküstü kulaklığın rahatlığından vazgeçenler gibi olmuş Ayrıca zamanında Galaxy S v.b telefonlar da diğerlerine göre çok büyük geldiğinden yadırganmıştı ama şuan o boyuttan küçük telefona kullanımı zor diyoruz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...