Galaxy Note II'ye Root Gerekir Mi ?

-Emre

Üye
ama bana Rootsuz telefon başkasınınmış gibi geliyor sanki benim değil
 
Tepkiler: TheMadness
ya şu telefonumdan bir kere bile maxicepe giremedim mobil görünümden girince şifre yanlış diyor masaüstü görünümden görünce kabul ediyor tapatalktada öyle şifrem dğru kullanıcı adı da doğru ama sadece masaüstü görünümden kabul ediyor
 

-Emre

Üye
denemedim sadece crackli olduğunu biliyorum =)