Galaxy Note II Almayı Düşünüyorum...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

can9999

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Note II Almayı Düşünüyorum...
Merhaba arkadaslar,

geçen hafta iPhone 5 ile Note II arasında kalmıstım. Note II ye karar verdim. Şimdi Note II ile ilgili birkaç sorum olacak:

1- Büyüklük beni ne kadar etkiler ?

2- Öğrenciyim . Ders çalısırken vb internetten konu arastırırken , not alırken işime yaracagını düşündüğümden karar verdim. Sizce doğru bir seçimmi ?

2- Video-film ve oyun da oynamayı çok seviyorum. Çok fazla değil ama çok az da değil

CEVAPLARINIZ İÇİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
 
Pişman Olmazsın Sadece Cepte Problem Yaşarmısın Bilemem Ama Süper Telefon
 

aleranol

Üye
Otobüste yada derste otururken cepten cikarirken ugrasirsin. Haricinde cok zevkli. Dilediğin tum işlemleri rahatça yaparsın. Bende oyle düşünerek aldım ve cok rahatım.
 

can9999

Üye
    Konu Sahibi
Cepte fazla problem yaşayacagımı sanmam. Aslında ilk basta note II almayı düşünmüyordum Çünkü arkadasımda Note 1 vardı bana çok kötü gelmişti görüntüsü. Ama Note II de görünüş yenilenmiş bana çok güzel geldi. O yüzden Note II almayı düşünüyorum

- - - Eklendi - - -

ve özellikleri çok gelişmiş buldum
 

aleranol

Üye
Mesajima bak cidden cok iyi. Hatta suan not2den yazıyorum.
 
Buyuklugu seni hic etkilemez, abartildigi gibi degil. Guzel bi kilif alirsin cebine koyar canavar gibi kullanirdin.

2.yi anlatmak bile istemiyorum. Su an istedigin seyleri yapabilecegin en iyi telefon budur. Not ders office.... spenle mucizeler yarat

3 ise bunuda anlatmaya gerek yok oyunun filmin dibine vur.

Benden sana tavsiye: kaliteli bir kilif (kapakli) ve ekran koruyucu jelatini ( mediamarktta 30 liraya itelediler bana ama mutlak gerekli) almayi unutma. Şimdiden hayirli olsun. Pismanlik kavrami bu telefonla kalkacak ortadan. Cok acayip funımdır
 
Valla kardeşim oyun oynamayı seviyorsan film izlemeyi seviyorsan ekranı dert etme bence. Senin için çok ideal.
 

badmus

Üye
Kesinlikle pişman olmazsın
 

can9999

Üye
    Konu Sahibi
Cevaplarınız için teşekkür ederim peki iyi bir kılıf ve ekran koruyucu yaklasık ne kadar dır ?
 

can9999

Üye
    Konu Sahibi
hm anladım flip cover arka kapak çıkartılıp mı takılıyor du ?
 
Evet Reklamda olan var ya hani açılıp kapanan . İşte o birde Mat bir ekran koruyucu al.
 

doruk944

Üye
Kardeş orjinal flip cover alcaksan al şahsen ben pek o tarz kapakların tarafttarı değilim orjinal olmayan flip coverlarda kalemle ve boyutla ilgili sorunlar yaşarsın ekranı kesinlikle mat koruycuyla kaplat 10 tl daha pağlıdır ama güneş gibi etkenleri kesinlikle ortadan kaldırır oyun oynarken kılıf olarakta tavsiyem orjinal arkaya takılan coveri var sadece arkayı korumak için kesinlikle silikon alma o tarz kapaklar telefonu ucuz gösterir. Arka kapaklar hem eline daha iyi oturup düşmemesini sağlar hemde oyun oynarken ve video iizlerken rahat olursun.
 


Turkcellden 60 tl ye almistim. Tavsiye edebilirim.
 
Vallaha bugün Turkcell'de inceledim Allah'ım bi cihaz öyle mi hoş olur beee benim E7 ile yan yana tuttum E7 adeta Note 2'nin küçük küçük torunu gibi

ama aşık oldum cihaza yaa büyüklüğü ise narin ellere sahip olduğumdan biraz büyük durdu ama olsun Note 2'ye gün gelcek sahip olcam Note 2 al al herşeyiyle sıkıntısız kullanırsınız
 
o değilde bizim timescapeye tw nature ux özellikleri gelse çok iyi olur
 
pişman etmez yeni çıkan cihazlar bile bence pişman ettirmez bu cihaz için , oyun desen oda açıcak buda ekran desen ustu yok , tamamen eğlenceli bir cihaz yani her dk birşey öğrenebilirsin onda
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...