Galaxy Note 2 Üzerinde Note 3 Özellikleri (%100)

Bu telefonu epey kurcaladıktan sonraki ram kullanımı şimdi bi reset atayım bakalım sonuç ne olacak
güle güle kullan ali benim pc yi çökerttin ace 2 den yazıyorum bunu dur bi reset atayım bari yaw çok ısınmış biraz soğusun bari
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Aosp olsaydı şimdi geçmiştim seni aosp da 1540 mb rekorum var
 
ama ben orjinal yazılım kullanıyorum kaldı ki android platformunda yeniyim symbian dan geçtim symbian da bilirim bi çok şeyi
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
27xx mb ramin var olsun o kadar.
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Hoşgeldin bu arada Symbiandan Androide geçince baya fark oldu dimi
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
güle güle kullan ali benim pc yi çökerttin ace 2 den yazıyorum bunu dur bi reset atayım bari yaw çok ısınmış biraz soğusun bari
Mesajını görmemişim aradan kaçmış saol
Ben ne ara pc ni çökerttim la
 
Tepkiler: The Shadow
Mesajını görmemişim aradan kaçmış saol
Ben ne ara pc ni çökerttim la
bi arkadaş pc sini tamir edeyim diye bana verdi yapamazsan al senin olsun dedi (pentium 3) düzeltip açtım pc yi bi hızı göreyim dedim maxicep e girdim senin konuya daldım resimler açılıyodu pc den cızırrrt diye sesler gelmeye başladı ve dondu kaldı reset attım açılmadı şimdi içine bakıyom bunun ram i 256 mb mış dumanlar çıkıyo yaw
 
Tepkiler: Invoke

Invoke

Üye
Ramimi ss atıyorum sıkı durun.
 
Valla not2 ye bende bunkari istiyom ama pisman olurum diye korku var. Malum cihazi satişa koydum.
 
Iste bunlar harika

Sanirim guncelemeden sonra tekrar asik olcam telefona

Teşekürler navy..
 
Son düzenleme:
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
Temiz note 2 satmak isteyen yokmu s3 verip üstüne 200 lira vereyim
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~ ve codblackops2

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Bu konu sayesinde herkes Note 2 alacak
 
Tepkiler: serdar_gs

oleytoo

Üye
Bunlardan S4 e gelicekler var mi acaba ?