5.0 Megapixel kamera güzel
evet zaten boyle dusunulecegını bıldıklerı ıcın 5mp kamera koyalım dayayalım gıtsın yanı nokıa gozuyle cıkarmıslar bu telefonu.telefon guzel fakat gio nun yanında sonuk kalıyor hemde daha pahalı! daha ucuz olsa tamam lafım olmıcak fakat arada 50 tl felan fark var.
gio 800 mhz 320 x480 16 mıl.renk ekranı FİT te ise 240 x 320 piksel ekran var ekranda cıddı fark var.(ha gio 0,1 inç daha buyuk
)gio + 50 tl daha ucuz(şahsen şekıl olarak daha zarıf fit biraz kaba gelıyor bana) tabıkı tercıh meselesıdır.benım arkadasım fıt aldı karsılastırma şansımda oldu ekran çözunurlugunde cıddı fark var.2mp lık fark bukadarmı onemlı bılmıyorum,bır sutudyo acılmıcaksa