galaxy acede flash player yokmu ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
galaxy acede flash player yokmu ?
galaxy acede flash player yokmu ya video izlemek için
 

fatih_347

Kapalı Hesap
malesef yok browser olarak skyfire öneririm flash videolarını acman icin
 


bunu bir dene istersen
bende o telefon yok ama
googledan bakıp dedim
bu da aldığım site

 

61semih

Üye


bunu bir dene istersen
bende o telefon yok ama
googledan bakıp dedim
bu da aldığım site

evet gıo ıle ace aynı donanıma sahıp neredeyse gıo dada oluyor flash player ama root yapmak gerek
 
Tepkiler: Kingmortall

61semih

Üye
yaparken telefona bi zararı olmasın ben daha önce root falan yapmadım bilmiyorum
garantı dısı kalır ama garantıye vermeden once unroot yaparsan sorun kalmaz garantı kapsamı devam eder.30 sanıyelık iş.root explorer gıbı programlarla sıstem dosyalarını sılmedıgın zaman bır sorun olmaz.yanı bır dosyayı sılerken dıkkat etmen gerekır sd dekı dosyaları sılmen sorun olmaz ama root sonrası bu programla sıstem dosyalarınıda gorebılıyoruz ve sılebılıyorz.ornegın ben samsungapps programını sıldım kullanmıyordum bosuna yer kaplamaması ıcın..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...