Galaxy Ace 2 i8160 Galaxy Ace2 Performance Rom ( Türk Yapımı )

    Konu Sahibi
Galaxy Ace2 Performance Rom ( Türk Yapımı )
Ace2 Performance Rom ByTolga3521


*
Build.prop Düzenlemeleri
*Gereksiz programlar kaldırıldı
*
Vold.fstap Modifiyesi
*
Muhteşem Kulaklık Sesi
*Root'lu
*
Türkiye Romu İçin
*
%0 Kasma



----- SKORLAR -----





İndirme Linki v1.1:

İndirme Linki v1.0:

-0- Kurulum -0-
Telefonu Recovery Modunda Açıyoruz
İlk Olarak
CWM6 Flashlıyoruz

İnstall Zip From SD kart
Choose zip from sdcard
Ace2 PerformanceRom v1.0 Flashlıyoruz
Kurulum Bitince Wipe Data ve Cache Yapıyoruz.


TELEFON DEĞİŞTİRMEM DEN DOLAYI ROMU ARTIK GELİŞTİRMİYORUM LÜTFEN ŞUNU EKLERMİSİN BUNU EKLERMİSİN GİBİ İSTEKLERDE BULUNMAYINIZ​
 
Son düzenleme:
Tepkiler: YUNUSEMREMACAR, The Nyks, omer2546 ve 4 diğerleri

Reşwan

Emekli Yönetici
Teşekkürler
 

mgg44

Üye
arkadaşlar ben yeniyim kurulum için ayrıntılı bilgi verebilir miyiz cwm6 nasıl flaslıcaz ace 2 için ayrıca indirdiğimiz dosyayı nereye yapıştırcaz
 
Tepkiler: serihan

Kontrol

Üye
menu vs.. biraz daha gorsel ekler misin ?

- - - Eklendi - - -

menu vs.. biraz daha gorsel ekler misin ?
 

serihan

Üye
arkadaşlar ben yeniyim kurulum için ayrıntılı bilgi verebilir miyiz cwm6 nasıl flaslıcaz ace 2 için ayrıca indirdiğimiz dosyayı nereye yapıştırcaz
indirdiğimiz dosya heryerde olabilir odin ile cmw(clockworkmod) 6 yı indir. google dan ara olmazsa xda da var odin pda kısmına yerleştir tamam
 
hocam ne gibi değişiklikler var mesaj uygulamasını değiştirsen bide facebook whatsappa vs gibi arka planda calisan uygulamaları indirip ölçsen puanı. son olarakda şarj süresini belirtsen iyi olurdu kullanabilirim
 
arkadaslar cok süper bir rom kurup kurmamak arasinda olanlar varsa tavsiye ederim kesinlikle içinizin rahatligiyla kurabilirsiniz sarj sureside cok guzel orjinal romda gunde 2 kez sarja takardim telefonu ama bunda 1 gun rahat yetiyo pcye gecince sarj surelerinin resimlerini de atarim 1 gun 7 saat falan gittigi bile oluyo normal bir kullanimda tek sorun sadece suan gordugum ekran kapatma tusunua basinca hemen tekrar acmiyo 2 saniye falan gec aciyo bu da sorun olmaz zaten ;-) bu romu bir türkün yapmasi com guzel bir duygu ellerine saglik hocama on numara bi rom olmus daha sonra gene duzenleyerek fotolar atarim.
 
Tepkiler: soyupakhasan
    Konu Sahibi

Vay be valla beni bile duygulandırdın hocam teşekkür ederim. Versiyon 1.1 saf android şeklinde olacak performans açısından biraz daha iyi olacak.
 
Vay be valla beni bile duygulandırdın hocam teşekkür ederim. Versiyon 1.1 saf android şeklinde olacak performans açısından biraz daha iyi olacak.

sen yeni surumu yap aninda onuda deneriz hocam bi de etkin uygulamar widgeti vardi bunda goremedim ona kisaca tikliyordum onu da yeni versiyonunda unutmazsan guzel olur :-)
 

odunuzz

Üye
kardes simdi buna bide s4 temasi yukle ozaman simgeler falan degisir super olur
 
hacı bunu detaylı bi şekilde anlatsan süper olur ya ben daha yeniyim bi şey bilmiyom
 
şu kurulumdakileri detaylı anlatır mısın
 

agcakral

Üye
Denedim fakat 2.3.6 da oynadığım oyunlarda takılmalar oluyor, ama kulaklık sesi muhteşem gerçekten, burda kullandığın müzik eklentisini söyler misin?