galaxy ace 3g yardım lütfen

mirado12

Üye
    Konu Sahibi
galaxy ace 3g yardım lütfen
3g ayarı açık ve 3g abonesi olduğum halde ekranda E harfi var.3g mi yoksa E mi çıkıyor her zaman?cevap bekliyorum..
 
3g çekmeyen yerlerde egde bağlantısı otomatik geçiyor 3g çeken bir yerde dene
 
3g ayarı açık ve 3g abonesi olduğum halde ekranda E harfi var.3g mi yoksa E mi çıkıyor her zaman?cevap bekliyorum..

3g isareti hspda mode yani h harfi yada 3g. isaretidir.
telefonu kablosuz ayarlardan 2g kullanimi kapatcan sonra
arama yerine *#*#4636#*#* tusladiktan sonra telefon bigisine tiklayarak ordan en allta sebeke turlerinden wcdma onlyi secerek turn off ve turn onn diyerek 3g moda almis oluyoruz. eger hizini arttirmak istiyorsan androidini guncellemeni tavsiye ederim fakat kacak ime atilmissa deneme guncellemeyi.
 

mirado12

Üye
    Konu Sahibi

yaptım olmadı.wcdma only seçtiğimde şebeke çekmiyor(hizmet yok)

- - - Eklendi - - -

turn off falan çıkmadı
 
Şunu dene basit ama olabilir AYARLAR>KABLOSUZ VE AĞLAR >mOBİL AĞLAR >bURDA sadece 2 g ağlarını kullan var o işaretli ise kaldır..
 

sir_anil

Üye
arkadaşlar bana wifi modem programı gerek acil yardım edin android 2.1