Basilmiyor çünkü root istiyor.Ama root yapmadan sd karta taşımanın bi yolu var.link2sd isimli bi program var.yanlış hatırlamıyorsam ismi böyleydi.Forumda mevcut.Araştır bu forumdan bu programı bul.Zaten bulduğun konuda nasil yapman gerektiğini açıklar sana.Kolay gelsin.
----------Eklendi @ 14:31:19 ---------- Yazıldı @ 13:49:35 ----------
Forumda baktımda bulamadım al senin için Upload ettim. Burdan indir
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Rar'ı aç telefonu bilgisayara bağla.Kies yüklü olması gerekiyor.telefonu bağladıkdan sonra kartatasi öğesini çift tıkla.İş tamamdır.Artık uygulamaların çoğunu sd kartına taşıyabilirsin.Orj. haline dönmek için gene aynı yolu izleyip dosyanın içinde orjinal adlı öğeye çift tıklaman yeterli.