Galatasaray by Sevimlibrad S60v5

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

'Şeref'

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Galatasaray by Sevimlibrad S60v5
Galatasaray by Sevimlibrad

Default icon seçeneğiyle..


 

Ekli dosyalar

Tepkiler: nice_legend, MEHMET ÇİFTÇİ ve sevimlibrad

'Şeref'

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Clown Ne cimri adamsın sen yahu böyle Galatasaray teması olurda, sadece 3 tanemi screen alınır
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: volkan1497

'Patron

Üye
guzelmis sinan abinin ellerine saglik
 
Tepkiler: sevimlibrad
en sevdiğim kelime "dostum" keşke herkes böyle güzel bu sözün gereğini yerine getirebilse dünyada kötülükler olmaz
 
Tepkiler: 'Şeref'
Sağol kardeş bu arada müsl e ra hayırlı olsun
 
Birde Beşiktaş teması yapılırsa çok güzel olur..Tema harika görünüyor..
 
Tepkiler: 'Şeref'

bosnags

Üye
çok teşekkür ederim arkadaşım ellerine sağlık güzel tema
 
Tepkiler: 'Şeref'


saat



saat harici 2 resim dizayn ettim hangisi güzel ? tema için
 

PureFood

Üye
Ana ekran dışında başka yere menüye ve diğer yerler arkasında resim oldu mu hiç hoş durmuyor, yine de güzel teşekkürler.

Not : 1.resim daha güzel.
 
malesef widgeti ekran ile menu ekranı aynı resim paylaşıyor ne saçma yapmıs nokia aptallık ayrı ayrı paylaşsa ne güzel olurdu yani tek secim hakkı var
 
Tepkiler: PureFood

hsngr

Üye
trabzon spor teması gelecek mi acaba
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...