yusufcan764
Üye
-
Konu Sahibi
-
Yani diyosunki telefonu sıfırlaSanırım O Donanımsal Bişeydi Ama Soketle Alakalıydı Neydi Benim Akrabada G2 Mini Var Ondada öyle Sen Hard Format At Öyle Dene Orjinal Şarj Aleti İle Şarj Et Devam Ederse Yolla Servise
Sarj aleti orjinal priz ayni uygulamalar extradan yuklediklerimi tekrardan sildim bi de oyle deniyim cevabi yazarim tesekkur ediyorum cevaplariniz icinKurulu olan herhangi bir oyun veya bir uygulama bataryayı fazla kullanıyor olabilir pil detaylarında ne ne kadar kullanıyor bir bak. Telefonu yeniden başlat. Geç şarj olma genellikle usb üzerinden pcden falan şarj ederken olur prizden direk şarjda 1 buçuk saat en fazla 2 saatte dolması lazım. Kullandığın orjinal şarj aleti mi her zamanki prizmi? Farklı prizden veya bir arkadaşının şarj aleti ile deneyebilirsin. İlk olarak hard format çare olmayabilir öncelikle bunları yap son çare format denersin olmadı en son servis. Geçenlerde benimde batarya bir hafta on gün falan çabuk bitmeye başlamıştı ama o aralar pili tam şarj edememiştim ettimsede dolar dolmaz çıkarmıştım. %100 olduktan sonra bir süre daha şarjda kalsın.
Sanırım O Donanımsal Bişeydi Ama Soketle Alakalıydı Neydi Benim Akrabada G2 Mini Var Ondada öyle Sen Hard Format At Öyle Dene Orjinal Şarj Aleti İle Şarj Et Devam Ederse Yolla Servise
Selamunaleykum tekrardan ya ben tam 2 de taktim saat 15.36 oldu hala %53 niye boyle oluyo ki sizce uygulamalarım her zamanki fazladan bisey yok napsam bilemiyorum yaKurulu olan herhangi bir oyun veya bir uygulama bataryayı fazla kullanıyor olabilir pil detaylarında ne ne kadar kullanıyor bir bak. Telefonu yeniden başlat. Geç şarj olma genellikle usb üzerinden pcden falan şarj ederken olur prizden direk şarjda 1 buçuk saat en fazla 2 saatte dolması lazım. Kullandığın orjinal şarj aleti mi her zamanki prizmi? Farklı prizden veya bir arkadaşının şarj aleti ile deneyebilirsin. İlk olarak hard format çare olmayabilir öncelikle bunları yap son çare format denersin olmadı en son servis. Geçenlerde benimde batarya bir hafta on gün falan çabuk bitmeye başlamıştı ama o aralar pili tam şarj edememiştim ettimsede dolar dolmaz çıkarmıştım. %100 olduktan sonra bir süre daha şarjda kalsın.
Farklı bir prizden dene yine aynı şekilde ise dediğim gibi farklı bir şarj aleti ile dene.Selamunaleykum tekrardan ya ben tam 2 de taktim saat 15.36 oldu hala %53 niye boyle oluyo ki sizce uygulamalarım her zamanki fazladan bisey yok napsam bilemiyorum ya
bu sefer kronometre acmistim 2 saat 50 dakikada dolduFarklı bir prizden dene yine aynı şekilde ise dediğim gibi farklı bir şarj aleti ile dene.
Şarjda iken telefonu kullanıyor musun? Farklı priz mi farklı şarj aleti mi?bu sefer kronometre acmistim 2 saat 50 dakikada doldu
Kullanmiyorum sarjdayken farkli priz sarj aleti baska bulamadimŞarjda iken telefonu kullanıyor musun? Farklı priz mi farklı şarj aleti mi?
Şimdi orjinal şarj aleti ve prizden telefonu kullanmadan 2 saati geçen sürede şarj oluyorsa sıkıntı var o zaman. Benim kendi şarj aleti ile prizden uzanan üçlüden şarj ediyorum hatta altılı üçlü ortalama 1 saatte %70 civarı doluyor. Toplamda 1 buçuk saat - 1 saat 45 dakka civarı hadi ara sıra telefonu kurcaladın 2 saatte doluyor. Son çare servise vermek hard format deneyebilirsin ama değişeceğini düşünmüyorum.Kullanmiyorum sarjdayken farkli priz sarj aleti baska bulamadim
Anladim cok sıkıntı olursa bana mecburen oyle yaparim cevaplarin icin cok tesekkur ediyorum hayirli aksamlarŞimdi orjinal şarj aleti ve prizden telefonu kullanmadan 2 saati geçen sürede şarj oluyorsa sıkıntı var o zaman. Benim kendi şarj aleti ile prizden uzanan üçlüden şarj ediyorum hatta altılı üçlü ortalama 1 saatte %70 civarı doluyor. Toplamda 1 buçuk saat - 1 saat 45 dakka civarı hadi ara sıra telefonu kurcaladın 2 saatte doluyor. Son çare servise vermek hard format deneyebilirsin ama değişeceğini düşünmüyorum.
Suan 5.1 yuklu yani guncellemedim2 aydır G4 kullanıyorum.Sana birkaç tavsiye vereyim.Birinci tavsiyem Android 6 Marshmallowa güncellediysen hemen Android 5 Lollipop sürümüne geri dön.Günde 1 saatten fazla batarya süresi artıyor.Aralarında özellik olarak Knock Code haricinde bi fark yok.İkincisi Greenify uygulamasını kullan.Sağ üst köşedeki + butonuna tıkla.Arkaplanda çalışan ve bütün uygulamaları seç ve uyut.Sadece bildirim gelmesini istediğin uygulamalar kalsın.CleanMaster kesinlikle kullanma.Varsada acilen kaldır.Son olarakta paraya kıyıp orjinal bir şarj cihazı al.Diğer şarj aletleri Quick Charge teknolojisini desteklemediği için çok yavaş şarj ederler.Ayrıca piyasadaki birçok şarj aleti 1000MAh değerinin altındadır.LG G4 için gerekli akım 1500 MAh yani 1.5 A değerinde bir şarj aleti al
Suan 5.1 yuklu yani guncellemedim
clean master battery doctor vs yok sadece cm security var o kadar
sarj cihazım kutudan cikan orjinal sarj aleti :/
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?