G3 Şebeke Sorunu

kayhan1

Üye
    Konu Sahibi
G3 Şebeke Sorunu
Arkadaşlar lg g3 telefonumu yeni aldım. Ve şehir merkezlerinde 3g çekmiyor hiçbir zaman h+ yı görmüyor, köylerde edge bile çekmiyor. Sorun ne olabilir? Başka sorun yaşayanlar var mı?
Lütfen yardım bekliyorum.Şimdiden teşekkürler.
 

kayhan1

Üye
    Konu Sahibi
Genel bir sorun galiba. Çözümü yok mu
 

viran06

Üye
Cozumu yok ileride guncelleme falan alirsa belki duzelir.
 

salih290

Üye
Aynen çok kötü bi sorun
 
LG nin telefonlarında bu sorun var ne yazık ki. Nexus 5 kullandım ve şuan G2 kullanıyorum ikisinde de yaşadım. Çalıştığım is yerinde yine iki tane LG L5 gibi daha alt model kullananlar vardı modelleri aklimda değil aynı şebekeyle ilgili sorunlar onlardada vardı ve internette de çok sık okuyorum. Her telefonun sorunu olabilir ama LG de çok daha gözüme batıyor bir daha Lg alacağımı sanmiyorum pahalı dersler oldu bunlar.
 

Silinen Üye 2411949

Kapalı Hesap
Şebeke sorunu var evet ama beni rahatsız etmiyor genelde vifi kullanıyorum ve kimse aramıyor ben yalnızım .s.s.s
 

timentin

Üye
Cihazı kapatıp açın işe yarıyor..
 

ufukedis

Üye
LG G3 ŞEBEKE SORUNU İMEİ ATILAN TELEFONLARDA MEYDANA GELİR.
ŞEBEKE SORUNU OLANLAR ufukedis@hotmail.com bana ulaşabilirler.
Şebeke sorununu cözebilirim.
 
S.a. hocam benim lg g3 um var ama hem sebeke cekmiyor hem internet 3g imei atilmis cihaz yardimci olursan cok sevinirim
 
mühendislik harikası dediginiz lg g2 ve g3 ler çok sorunlu şebeke sorunu ısınma sorunu ısınmaya baglı olarak ekranda sarı leke oluşuyor sonra ses boguk gidiyo hışırtılı geliyo şebeke gidiyo geliyo birsürü sorunu var
 

viran06

Üye
Uzun suredir kullanıyorum oyle birseyle karsilasmadim. Bence firmayi karalamayin
 
Tepkiler: kinng ve isoxx

Şebeke sorunu genel bir sorun degil üst mesajlarda da konusulmus imei ile ilgili oldugu.
Isınma sorunu her güncel amiral cihazda var suan g2-g3e özel bir durum degil.Kaldı ki çok yogun kullanan birisi olarak ekranda sarı leke sorunuyla karsılasmadım masallah diyeyim.Sesin boguk gitmesi de çagrı ayarlarından ses iyilestirmeyi kapatırsan çözülür.
 

bilal72

Üye
Bende de aynı sorun var yardımcı olmanızı bekliyorum