800 tl ye ikinci el alacağına lenovo p70 al 2 gün kullanırsın rahat. Yada Gm 4g al. Bana iki gün yetiyor 6-7 saat ekran süresi veriyor
P70 performansta g3 ezebilir bunuda yazıyım buraya
Kağıt üzerinde karşılaştırma ya bakma. G3 ün ekranın 2k olması herşeyi alt üst ediyor hem performansa hemde pile eksi yönde etki ediyor.cevap için teşekkürler ama tasarımı hiç beğenmedim
edit : kim kimi eziyor bi bak istersen Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Neyse şuanlık internette n11 gittigidiyor hepsiburada kliksa gibi sitelerde tek bulduğum G3 Beyaz 16 Gb Genpa ve Lg Türkiye garantili bu yüzden yeni stok veya ilanlar ekleninceye kadar internetten almayı düşünmüyorum ? Birde ben telefonu yılbaşından sonra alacağım Lg G5 çıktığı zaman veya yılbaşından sonra durduk yere fiyatı indirime girermi vede G5 ne zaman çıkar ?Telefonu tarifeye ek olarak Vodafone den aldım. Arkadaşım internetten aldı ve kulaklık şarj adaptörü hepsi aynı.
İnternette satılan telefonlar LG türkiye değil ithalatçı firma garantili olur. Sorun çıkacağından değil ama LG garantili cihaz almanızı öneririm.
G5 her zaman ki gibi nisan-mayıs civarında tanıtılır. Ayrıca G3 bence düşebileceği kadar düştü.Neyse şuanlık internette n11 gittigidiyor hepsiburada kliksa gibi sitelerde tek bulduğum G3 Beyaz 16 Gb Genpa ve Lg Türkiye garantili bu yüzden yeni stok veya ilanlar ekleninceye kadar internetten almayı düşünmüyorum ? Birde ben telefonu yılbaşından sonra alacağım Lg G5 çıktığı zaman veya yılbaşından sonra durduk yere fiyatı indirime girermi vede G5 ne zaman çıkar ?
g2 bitti bence artık açıkçası g3 e değişmem.G3 yerine g2 32gb alın daha iyi olur gerçekten diyorum
G2 sabah 7.00 den akşam 6 ya kadarg2 bitti bence artık açıkçası g3 e değişmem.
Teşekkürler. Galiba G3 alacağım tabikide 32 Gb modelini vatanda teknosada bimeksde yada media markta ucuza bulabilirsemNiye alınmasın ki ?Bence o fiyata en iyi telefon diyebilirim,telefonun aşırı ısınması üretim hatalarından kaynaklanır genelde garanti firmasına gönderip yenisini talep edebilirsin kardeşim
Hocam aslında G2 32de iyi bana göre beni idare eder ama android 6.0 gelmiyeceği için tercih edemiyorum. Mümkünse güncel bir telefon arıyorum.G2 sabah 7.00 den akşam 6 ya kadar
%40 yiyor
Eve geldiğimde genelde 56 veya 60 gibi pil ile Çoğu gün 6 saat hatta oyun oynamaz isem 7 saat ekran süresi alıyorum
16Gb G3 < 32Gb G2
Çoğu telefondan daha güzel tasarımı var bence, hele ki ekran kasa oranı çok iyiG3 guzel ozellikleri var da ben tipini pek begenmedim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?