G.saraya Taş

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
G.saraya Taş


Trabzon'un hocası Halilhodziç: " Sinirlenmememiz gereken bir maç. Çünkü G.Saraylı oyuncular sinirlendirmede ustalar!".

Trabzonspor Teknik Direktörü Vahid Halilhodziç, hafta sonu G.Saray ile yapacakları maçta futbolcularının ilk yarıdaki 4-1'lik yenilginin rövanşını almak istediklerini, ancak bu maçta sakin olmaları gerektiğini söyledi. Halilhodziç, "Büyük bir birliktelik var. Oyuncuların ilk yarıdaki maçın rövanşını almak isteyeceklerini ve buna motive olacaklarını biliyoruz. Aşırılığa kaçmamamız ve hata yapmamamız gerekiyor. Psikolojik olarak onları hazırlıyorum. Sinirlenmememiz gereken bir maç. G.Saraylı oyuncular sinirlendirmede ustalar. Hakem de onların oyuncularına verdiği izni bize vermeyecektir. Oyuncularım, provokasyonlara karşılık vermemeli, sinirlenmeden oynamalılar" dedi.

GÖKDENİZ İÇİN KARARSIZIM
Trabzonspor'un şampiyon olması için Fenerbahçe'yi takip etmesi gibi bir yolun olamayacağını ifade eden Halilhodziç, "Trabzonspor'un farklı bir bütçesi var. Kulübün bütçesini 5 kat artırırsanız o zaman 1-2 yıl içinde şampiyon olabilirsiniz. O yüzden herkesin gerçekçi olması lazım" diye konuştu. Tecrübeli teknik adam, G.Saray maçında Gökdeniz'e görev verme konusunda henüz bir karar vermediğini de sözlerine ekledi.
 

hidayet

Üye
bu adam bence saçmalıyor

biz gs lileri başka takımlarla karıştırdı herhalde
 
bence tam olarak taş değil biraz çakıla benziyor
 
<div class='quotetop'>(hidayet &#064; Mar 10 2006, 09&#58;49 AM) [post=294077]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bu adam bence saçmalıyor

biz gs lileri başka takımlarla karıştırdı herhalde
[/b][/quote]
+1
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Buna katılmak için sadece 2 Gün önceki kupa maçında Hasan Şaş&#39;ı izlemeniz yeter..
 

seyfofen

Üye
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Mar 10 2006, 06&#58;40 PM) [post=294530]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Buna katılmak için sadece 2 Gün önceki kupa maçında Hasan Şaş&#39;ı izlemeniz yeter..
[/b][/quote]
katılıyorum...
 
bu adam bence saçmalıyor

biz gs lileri başka takımlarla karıştırdı herhalde

İnşallah gs bu sene şampiyon olup herkesi susturacak.......
 
biz sinirlide oynarız Halilhodziç şaşırmış heralde
 
    Konu Sahibi
trabzonsopr hep bos konusmalar yaptı mac öncesi kaybedecegine kesin gözüyle bakıyorum..
 

isimsiz_

Üye
Bu coooookkkkkkk sacmaaaaaaaaaaaaaaa.......................
 

cazgir

Üye
Çocuklar saçmalamayın lütfen her ikiside güzüde takımlarımız, herkes kendi fikrini söylemekte serbesttir, sonuçta hakaret olmazasa ki ben Beşiktaş tarftarıyım bir aile geleneği olarak. Hiç biri dışarıda bırakılamaz tüm spor kulüplerimizin bunu sizlere hatırlatmak isterim. Bir zamanlar Göztepeyi hatırlayın Avrupa&#39;da Türkiye&#39;miz için ilk başarılı perpormansını gösteren takım, Dünya Kupasında ki 3. &#39;lüğüde unutmayın sakın
 

Caine

Üye
<div class='quotetop'>(jewel_ma20 &#064; Mar 10 2006, 01&#58;10 PM) [post=294157]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bunun adina tecrube diyolar
[/b][/quote]

kesinlikle sana katılıyorummm. her ne olursa olsun dünyanın her yerinde bu prosfesyonelce yapilirr ve bundan sonrada yapilacaktirrr. bu adamın demek istediği şey başkada siz anlamamışsınız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...