"Frikiği ben atarım sen git sevin!"

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
"Frikiği ben atarım sen git sevin!"
Sivassporlu Sedat Bayrak, frikikten attıkları ilk gol öncesi Mohammed ile Murat arasında geçen esprili diyaloğu maçtan sonra canlı yayında anlattı.Sedat, "Atışı, daha önce Oftaş’a güzel bir frikik golü atan Murat kullanmak istedi. Fakat Mohammed topun başına geçip Murat’a ’Frikiği ben kullanırım, sen git sevin’ dedi. Gerçekten de dediğini yaptı, güzel bir gol attı" diye konuştu. Öte yandan, ligdeki gol sayısını 8’e çıkaran Mohammed, bunların 4’ünü serbest atıştan kaydetti.

11.11.2007
Kaynak : Hürriyet
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Gol olmasaydı ama mort olurdu ayrı mesele.
 

Kendi ağzından duydum bunu çok ilginçti ama
Mükemmel bi frikik tekniği var kalecinin kapattığı köşeden atması gerçekten ilginç
Rüştüyde hatalıydı ayrıca
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...