friendss please help mee

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Burda da 'Paton eğer bir konu açacaksan Apaçi Liselilerin yazmasına izin vermemelisin' demiş.
Oyüzden Please You don't write my topic apache.

First, learn English well and write your sentences. Your crappy English sucks.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...