Freezone mi özgür genç mi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Freezone mi özgür genç mi
Arkadaşlar hangisi daha avantajlı görüşlerinizi almak istiyorum
 

mstf_l

Üye
freezone tarife degil ki vodafone un alt firması ozgurgenc ise bir freezone tarifesi bildigim kadarıyla
 
    Konu Sahibi
Freezone de tarife
 

mstf_l

Üye
freezone bu kardes
 
    Konu Sahibi
Sen bu ikisinden birini kullanıyor musun
 
    Konu Sahibi
Bu işleri bilmiyom pek normal tarife olarak biliyodum o da değilmiş
 
    Konu Sahibi
öğrenmiş oldum teşekkürler şimdi özgür gençlikli olunca sms falan veriyor mu veya konuşma süresi
 

mstf_l

Üye
ozgurgencli olunca 12000 sms alınca haftasonu vodafone ici 500 mb internet alınca aksam 9 dan sabah 9 a vodafone ici bedeva konusma var
Heryone yukleme sınırı olmadan 10 dakikası 50 kurus
Bir de internet paketleri yarı fiyatına
 
    Konu Sahibi
Bu 500 mb yerine ben 1 gblık alsam olmaz mi 500 yetmez bana
 
    Konu Sahibi
O da yetmez ama işte
 

Uqur5445

Üye
msj hakkı alınca hafta sonları ınternet hakkı alınca ben sınırsız kullanıyorum hafta ıcı aksam 9 dan sabah 9 a bırde senle ben var tek numarayla 9 tl ydı galıba 1800daka verıyo
 
    Konu Sahibi
Teşekkürler Vodafonenun şu aylık cepneti kaldırması kötü oldu nelerle uğraştırıyo beni
 

Uqur5445

Üye
ben rahatım sınırsıza dewam
 
    Konu Sahibi
Ohh ne güzel valla şimdi benim pc inince napacam doğruu ver elini Ttnet
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...