Freesigner V1.01 for S60v5

Cengizt

Üye
    Konu Sahibi
Tel. Tarihini degistir ve tekrar dene
 
ulan sertifikalandırma programını da mı sertifikalandıracaz. harcadığımzamana yazık..
 

Cengizt

Üye
    Konu Sahibi
ulan sertifikalandırma programını da mı sertifikalandıracaz. harcadığımzamana yazık..

Yok ulan. Bunu sadece yükliyeceksin.
Telefon Sertifika zamani gecti derse, tarihini 6 ay geriye al dene. Olmazsa tekrar 6 ay...
 
süresi geçmiş sertifika 6 ay 6 ay derken 38 yıl geriye gittim hala yok

--------------- Ekleme ---------------

yaşasın 20 mart 2009 oldu yupppppi artık bana sertifika yok

--------------- Ekleme ---------------

program yüklendi add to task tan seçtin sign sis die ondan sonra seçenekten go dedim bi tane daha dosya oldu ama çalışmadı istenen uygullamaya erişilmedi diyor
 

Ricochet

Üye
yahu rom patcher li bir yazılım yükleyin bitsin yahu ne uğraşıyorsunuz saçma sapan işlerle.
 
bu programında süresi geçmiş. daha güncel freesigned programı yokmu??

--------------- Ekleme ---------------

telin tarihini geri aldım oldu şimdi opda dan onay bekliyoz bakalım.....
 

MUHAMMED

Üye
arkadaş süpersin ya sertifalama programını yüklemek için programı sertifalayacaksam demekki sertifikasız programları sertikalayabiliyorumdur o zaman bu programa gerek var mı

süresi geçmiş sertifika hatası veriyor ve hangi tarihe götürürsem götüreyim ya süresi henüz geçerli değil ya da süresi geçmiş sertifika hatası veriyor bu arada telefonum N97 Mini

Aynen katılıyorum. Sertıfıka programını da sertıfıkalamamız sart ıse cok sacma. Bunun sıgned olanı yok mu? Illa bılgısayar kullanmamız sart mı?

--------------- Ekleme ---------------

Tum tarıhlerı denedım ama nafıle. Gele gele aralık 2008e geldım,

11 Aralık 2008 de 'sertıfıka henuz gecerlı degıl' dıyor,
12 Aralık 2008 de de 'suresı gecmıs sertıfıka' hatası verıyor

garıp bı durum... Saat ayarıyla oynasak olur mu kı Yukarıda bı arkadas mart ayında oldu demıs ama onu da denedım olmuyor...
 

enverjan

Üye
sertifikalandırılmıyor ve ayrıcada süre sorunu hangi tarihe goturulsede cozulmuyor
 
dalgamı geçiyosn kardeşim hangi tarihe gidersem gidim hata veriyo diyorum. Sertifikala diyosn. Sertifikalayacaksk niye bunu kullanm hellox dururken. Kesin çözüm yapmayacaksa boş yere konu açmayalm lütfen!
 


--------------- Ekleme ---------------

Buyurun Arkadaşlar

 
Tepkiler: ca_sus ve donamek
burak 8480 allah razzi olsun senden freesigner sayende yukleye bildim bu sertifika yüzünden teli kırcam valla ne sinir bozucu birsey bu ya tesekkürler paylasimin icin
 

07oguz07

Üye
trih değiştiroyorum sertifk sertifk değiştiriyorum trih istiyor .d
 
ya arkadaşlar ben bu sertifikalama işlemini bi türlü yapamadım bi proğram var onu bi sertifikalaya bilirmisiniz
 
kardeş napcaz biz bu opda nin verdiği şeyi
 
superrrr pro ya:d valla bır numarasın dostum tsk programları dırek sertıfıkalıyoooo