Fransız Müşterim Dedi Ki

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Fransız Müşterim Dedi Ki
Geçen gün bir Fransız müşterimle sözde "Ermeni Soykırımı" yasası
ile ilgili konuşurken ona şunu söyledim,

"Anlamadiğim bir şey var, biz kimsenin işine karışmazken özellike Avrupa
ülkelerinde Turkiye hakkında kendi kendilerine kararlar almak gibi bir
aliskanlik var. Üstelik siz Fransızlar Cezayir'de yaşadıklarınızı
unutuyorsunuz, nasıl olup da bir numaralı demokrasi savunucusu olduğunuzu
iddia ediyorsunuz anlamıyorum"

Bunun üzerine müşterim sordu,

"Fransa'nın sembolü neden horozdur biliyor musun?"
"Neden?" dedim.
Cevabı aynen şöyleydi -hiçbir kelimeyi değiştirmiyorum-,

"Kendi ayakları bokun içindeyken şarkı söyleyen tek hayvan
horozdur da ondan."


Daha ii bi açıklama yapamazdı herhalde...
 
ßu bir anı mı yoksa fıkra mı ¿
 

cllgr

Üye
acıklama tam cuk oturmuş bu lafın üzerine yorum yapılmaz.
 

canturk

Üye
fransız bıle gercegı kabul ettıkten sonra bıze soyleyecek pek bır sey kalmadı
 
yani bencede fazla söze gerek yok......
 
kendileride biliyorlar yani kendilerinin ne olduğunu.
 

crows

Üye
harika bir yazı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...