Fp2 Extra Buton sorunu Yardım!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

shelp

Üye
    Konu Sahibi
Fp2 Extra Buton sorunu Yardım!!!
Arkadaşlar Fp2 de extra buton u açtığım zaman arama ve bul butonlarının üzerine geliyor bunun için bi çözüm varmı ortalayan..?
 
menüde normal, bekleme ekranına gelince fazladan buton eklendiği için üst üste geliyor benimde ilk fark ettiğim sorun buydu
 

shelp

Üye
    Konu Sahibi
inş yeni bi sürüm gelirde düzelir.
 

MaxipmaN

Üye
yeni güncellemeye uyarlanmadıkları için normal konu açmak bile gereksiz
 
Bu sorunun çıkacağı aşikardı hatta üst.konuda söylemiştim ya tek tarafa buton koyun ya da güncelleme bekleyin.
 
Tepkiler: asigsasi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...