Fotomontaj değildir..!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DiaBLoS

Admin
GüzeL olmuŞ vaLLa..
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
hastaydım ikinci resimde
 

Catty

Emekli Yönetici
O Arkadaşında 32 Dişi Görünüyor mübarek
 

DiaBLoS

Admin
Arkadaşı Salih e benzettim.

Ne dersiniz..!
 

Bora

Üye
Güzel olmuş Salih banada bir tane yaparmısın bole ?
 
sacma bence arkadasım o adamlar senin gibi işin suyunu çıkarmamışlar ciddi 1 calışma yapmışlar ...kafamı buşuyon sen milletle
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
sacma bence arkadasım o adamlar senin gibi işin suyunu çıkarmamışlar ciddi 1 calışma yapmışlar ...kafamı buşuyon sen milletle

Onlar kadar kafa bulmuyoruz hiç olmazsa, atatürk üzerinden pirim yapan bir gazeteciyi savunmayın burda bana.. Eğlence amaçlı açtım konuyu, ayrıca burası deneme mesajları bölümü, ciddi bir konu alanı değil, ufak bir photosop çalışması.. isteyen istediğine inanmakta serbest..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...