..forumda olan varmı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumumuzda yeni bayanlar görmek güzel
Bende İstanbuldanım okulu yeni bitirdim zar zor yeni bir okul için debeleniyorum bu sene zor görünüyor yani anlayacağın boşum şuan maxicepteki konulara bazıları için değerli bazıları için değersiz yorumlarımı atmakla meşgulum ama çok seviyorum bu siteyi alıştınmı sende çıkamayacaksın

Maxicep Candır
 

 
ilgiye bak
hoş geldin panpa. bırak bunları ne sorunun varsa bana gel
 

Reşwan

Emekli Yönetici
Hoş geldin keyifli forumlar
 

pelın_

Hoş geldin keyifli forumlar pelin ben
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...