Forum ayısı :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

thebora

Üye
Uzun araştırmalarımdan sonra bir resmini ele geçirmeyi başardım.
 
Şükrü Abiiii..
Abiiimmm benimmm..
yoktun çoktandırrrrr.

Jüpiter üyesiii insanların içinde seni çok sevdimm , Şükrü abimi gösterdin ya banaaa , kayıptı çoktandır.
 

thebora

Üye
o fotoğrafı çekebilmek için çok uğraştım,Şükrü abin dişçideydi,bende çaktırmadan bir kare yakaladım işte
 
yerse o kadar balı bizden gizli. olacağı bu
 

jöly

Üye

 
Ayıyım ya , gülün siz gülün.
 

jöly

Üye
hoşgeldin o zaman maxicep ailemize..
 

thebora

Üye
ama bu avatarın çok ezik olmuş,küçük emrahın ayı versiyonuna benziyor
 
abimiz hoşgeldin sitemize,bundan sonra site senle daha güzel olcak umarım.
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Saatlerdir soru çözüyordum konuyu gördüm koptum ya makaraya bak
 

D3N1Z

Üye
=) olur boyle teknik sorunlar =) bizde adanaliyiq haa cok soz war soylemek isterdim de KESİN siteden uzaklastirim mubarek duzgun bir cumle yok bizim burda =)
 
sublieutenant anlıyo ayının hasından.

o kadar sorudan sonra buraya gelip bu konuyu okuyupta keyfin yerine geldiyse sorun yok , ben göevimi yapıyorum demektir van_hoijdonk

D3N1Z birşey demiyorum. Diyemiyorum bende senin gibi...
 

BOSCH

Üye
    Konu Sahibi

helal sana
kutup ayısı
bir arkadaşa
kızıp ayı
desek
ortalık karışırdı
burda 180 derece
daha farklı karışmış
ortalık
 

omayra

Üye
Hoşgeldin kutup ayısı aramıza.. Ya ayıp gibi geliyo ayı demek.. Gerçi sen öyle takdir etmişsin, biz sana ayı demesek ayıp olacak
 

Altun.

Üye
ya forum neşelenecek gibi işallah saman alevi gibi olmaz bu. hoş geldin ayı kardeş
 
Hepiniz sanki ilk defa ayı görmüş gibisiniz.
Ben sizin gibi insanları hergün görüyorum şaşırıyormuyum yahu

Hoş buldum , hoş buldum
 
forumda uzun zamandır böyle geyik olmamıştır herhalde,şimdiden şenlerdirdin hocam ,
 
Eyvallah Aydın City'li kardeşim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...